| 2005 年 10 月 7 日 星期五 |
 |
|
|
|
今早一早又要返學....勁累....亦勁火
上一個鐘堂之後有一個鐘ge堂空....拿左黎做功課....吾識做
無言加無助....看來不能太依靠別人....到了無助的時間....別人根本就不到手
最能請救自己的人卻是自己.....所以我不會再依靠別人
也不會渴求別人來幫助我....獨立是無可避免的事
小息後....上一堂會計就放學了
回家....睇返琴日未睇ge龍貓後.....就一覺訓到5點嚕
本身2點係要補習的....不過阿sir又話改時間
我冇原因....就係咁....又比阿媽罵左一大餐.....無言.....
ps:我掛念你???...如果不是的話...那我為什麼會時常神不首舍呢...又發神經嚕~~
|
|
刊登時間︰2005-10-08 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|