2005 年 10 月 7 日  星期五 晴天

 

 

今早一早又要返學....勁累....亦勁火

上一個鐘堂之後有一個鐘ge堂空....拿左黎做功課....吾識做

無言加無助....看來不能太依靠別人....到了無助的時間....別人根本就不到手

最能請救自己的人卻是自己.....所以我不會再依靠別人

也不會渴求別人來幫助我....獨立是無可避免的事

小息後....上一堂會計就放學了

回家....睇返琴日未睇ge龍貓後.....就一覺訓到5點嚕

本身2點係要補習的....不過阿sir又話改時間

我冇原因....就係咁....又比阿媽罵左一大餐.....無言.....

ps:我掛念你???...如果不是的話...那我為什麼會時常神不首舍呢...又發神經嚕~~

 刊登時間︰2005-10-08 12:02 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容