2005 年 10 月 8 日  星期六 晴天

 

 

阿平,生日快樂

...............................................................................................................

.....................唉

一個月都未試過開心過....生活真係好難過

今天返文理練下乒乓波....都吾知咩事....連波都未打就又比教練罵左一餐

我都吾知咩事...話我冇禮貌....返黎連hi都吾講聲......佢吾係講下笑咁

而係好認真咁罵我....整到我好監介....又灰左....成日都無神神比人罵....

屋企係咁....而家連返學校都係咁....難道冇我容身之所??

練到點半左屋左陣屋企整下野....睇下d網上小說....不錯看呢

跟住就到陪阿平喇....一開始佢話要打羽毛球

so就落左街陪佢打左一個鐘...我再回家換3(又比人罵左十分鐘)

又出去嚕...先係太古無聊左陣....就過去銅鑼灣行左陣

會合埋神神and彩霞....去紐約買戲飛...睇依個"童夢奇緣"...9點50的

時間常早...so先去灣仔綠野仙踪食飯.....第一次去依間

感覺還好吧....呵呵...原來依度係有得打邊爐的@@

哈哈....不過味道就....

我仲飲兩杯野tim....食左100蚊啊我....一路食一路同阿彩霞傾雞蛋,腸仔的問題(三級的)

哈哈....佢對依d野特別聰明的...一講左明

食完左返返去睇戲....睇依個"童夢奇緣"....你們話我喊??....

我準是不開心....我認....不過我冇喊....只是有d眼濕濕吧

不過根本就吾係因為d劇情....只係因為別的事吧....直接d黎講....我覺得這套戲粉無聊

你們要我就中領會些什麼??....那種家人間的親情??

對不起...我做不到...我根本就覺得這個世界不存在情這個元素的

別給這些騙人的故事所蒙蔽好了....

或者這樣說....我的世界不存在情...................

戲睇完就返屋企嚕

自己作的業,自己受的果

 刊登時間︰2005-10-09 02:44 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容