2005 年 10 月 4 日  星期二 晴天

 

 

今天....我都吾知做咩鬼....又咁遲先出門口

不過文傑仲遲...成日都害我遲到==..

最後遲左10分鐘先入班房....英文堂同琴日一每...又係咁問我問題

唉....個miss係咪對我有興趣啊==

跟住lunch後....上....我感覺最無聊的堂@@=>電腦堂

今日原來要交功課.....全班得我一個冇交.....佢仲要用我黎點名

話係咪得我冇交功課wor....我答佢係....佢就話....咁姐係全班返齊...得你冇交功課啦

........我靜係覺得佢好串==

不過算啦....

三個鐘的電腦堂....訓左個半鐘....訓醒左

就玩下msn啦.....死高高....你要記住我今日同你講ge野啊

你要識do呢!!!!

4點半就放學喇.....本身今天打算去買眼鏡的....因為我吾見左@@

不過因為未諗arm....買d咩.....so冇去買了==

大家比d意見@@..........

 刊登時間︰2005-10-04 08:29 PM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容