| 2005 年 7 月 23 日 星期六 |
 |
|
|
打機機 |
今日學校用左黎考章...所以沒返到去練波
本身我都可以考的==...不過自己又太多野做...吾記得左去報
眼看自己打左咁多年波...先得個銅章...人地只係打左兩年...就以經考銀章
好鬼沒面...所以今日吾返好過...費事坐係度睇佢地考章...好鬼沒面啊
今日早上的時間用左黎打機
哇哈哈...至於下午...都係打機∼∼
好無聊的一天!!!!
ps:不再去想...唔唔^^...我有我的天地@@
回到過去吧
|
|
刊登時間︰2005-07-23 10:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|