| 2005 年 7 月 29 日 星期五 |
 |
|
|
中毒毒 |
唉...今日一朝早上網
就沒喇喇中左病毒∼∼...整又我成日都沒整好
上網搵依個病毒ge資料...話係d咩ge間諜程式...我覺得做果個人都痴痴地線的
我又吾係d咩名人∼∼...放個間諜程式係我度
都吾知有咩差用...
無聊搵野黎做...用左好多防毒軟件...都dele吾到
dele左...重開機...又係返度∼∼
整到我都火火地...fuck u!!!!!!!!!!
我終於搵到個教dele依個病毒的網站...誰知又係英文黎...查字查到我傻
有沒人可以幫我轉中文∼∼
http://www.bleepingcomputer.com/forums/How_to_remove_SpySheriff_Winstallexe_Spysheriffexe-t22402.html
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
好苦啊∼∼
夜晚出左去打波...得個睇字...超多人∼∼
成晚先打得一場...先入得一球...今日以經心情吾係幾好啦
個死肥仔守得我咁鬼糟暴...又拉又推
去死啦!!!!!...好想打佢啊
10點幾走人...去淋左陣雨...冷靜一下...心情平復返
就返屋企∼∼
好喇...講住咁多先∼∼...又要整電腦∼∼
我今晚死都要整返好!!!
|
|
刊登時間︰2005-07-29 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|