2005 年 7 月 30 日  星期六 雨天

 

 

感傷

koko生日快樂啊

今日心情吾係幾好...所以沒出黎陪你...對不起啊

今日返學校練波...由於遲左返...只係打左9個字就完左

原來今日係今年最後一日的練波日...得到消息後...好感傷啊

陪左我5年ge球檯...教左我5年ge教練

5年ge中學回憶...這些回憶是我最感到快樂的...時常被教練罵的我

這以經慢慢變成我的習慣

現在真有點不捨得這個hall...不過算吧

世事就是不能兩全奇美的...我對我所做的事從不後悔

今天教練所講的說話差點令我喊∼∼

會考快要放榜了...令我很不安...

近排...希望...失望...希望...失望...

難受...每天只有等待

我們還是朋友嗎

令我多麼的難受...我有點不金心...朋友總是這樣

失去失去又是失去...不斷的失去...永無止境

人生就是這樣???...永無永遠的朋友

 刊登時間︰2005-07-30 08:16 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容