| 2005 年 7 月 30 日 星期六 |
 |
|
|
感傷 |
koko生日快樂啊
今日心情吾係幾好...所以沒出黎陪你...對不起啊
今日返學校練波...由於遲左返...只係打左9個字就完左
原來今日係今年最後一日的練波日...得到消息後...好感傷啊
陪左我5年ge球檯...教左我5年ge教練
5年ge中學回憶...這些回憶是我最感到快樂的...時常被教練罵的我
這以經慢慢變成我的習慣
現在真有點不捨得這個hall...不過算吧
世事就是不能兩全奇美的...我對我所做的事從不後悔
今天教練所講的說話差點令我喊∼∼
會考快要放榜了...令我很不安...
近排...希望...失望...希望...失望...
難受...每天只有等待
我們還是朋友嗎
令我多麼的難受...我有點不金心...朋友總是這樣
失去失去又是失去...不斷的失去...永無止境
人生就是這樣???...永無永遠的朋友
|
|
刊登時間︰2005-07-30 08:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|