| 2005 年 7 月 28 日 星期四 |
 |
|
|
|
今日早上去左打波...不過個波就借左了子軒
為有用協青個d...
唉...一d都吾好打∼∼
射左陣∼∼...又鬥左陣波...今天發揮出水準^^
打得不錯...打到12點多就返屋企
跟住中午要補習...本身約好兩點...點知佢又話咩咩
推來推去...推下推下...推到成5點先補完∼∼...整到我連飯都沒得食
數數下...唉.............
我都比人放飛機放得多了...我今次終於放左人飛機了
受害人係小神神∼∼...sorry啊
我都不想的...為世所迫...呵呵!!!
仲有呢...我想請清一下...我沒吾開心啦∼∼
多謝大家關心^^
|
|
刊登時間︰2005-07-28 06:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|