近排成個人都好懶啊.....懶到日記都懶得打了
昨晚打波打到2點幾先返到屋企....訓果時以經快要4點@@
今早還要8點半起身......呀.......好累啊
不過今天是利小姐的大日子啊
怎可以不去....應成左ma.....死都要死起身
誰知大笨蛋崔x林.....9點40就話剛剛起身....又話約10點
死cheap人.....都我為什麼要這早起身.....到左最後
10點3就出到黎....同笨蛋加阿歉去....婚禮沒咩特別
不過就好似一個搞笑的show多d......anyway....祝你們永遠幸福!!!!
接著就同阿崔,danny,文鍵去吃lunch.....
由於笨蛋崔多次欺騙我.....玩弄左我對佢的信任
所以比我拉左去送我返屋企....哈哈......騙他去淋雨.....正!!!!!
一返到屋企....第一時間上床訓覺@@
由2點幾訓訓訓....一直阿sir都send短信話佢黎緊......不過由我開始訓
訓到5點幾6點.....都一直好安睡.....竟然冇人叫我起身....既是代表阿sir到而家都沒黎???
哇,,,,,約我3點.....5點幾都未出現???.....我仲記得我夢睡中好似係有打過比佢的@@
佢仲話就到了....怎5點人影都不見....最後打電話比佢....話取消--
唉.....飛機放真遠
接住見得閒.....就下載下歌仔聽.....側田隻新牒好好聽@@.........................
好正啊.....勁鍾意
不過就好難搵....下左我個幾鐘
跟住9點幾.....落街打波.....吾好提了....又打到我散曬
今天又冇溫書喇....明天要努力啊!!!!!!!!