病左未好番ar``
最憎係食藥ma,,又要食...![]()
2moro測驗la~!冇溫過書**-3333-"希望各位朋
友仔測duck好D la~
加油牙!!!*3*
_________________________________
上堂果陣,,阿果同黃鏗係咁搞爛gag,,,不過又幾好
笑ge....[自相予盾中]-.-"
| 訪客留言 (返回 alexd7 的日誌) |
★New Entries★
| • | SORI呀~ |
| • | 測完中文lu.... |
| • | 今日中文測驗ar..... |
| • | 病左未好番=((` |
| • | 生日!=] |