<-------伯婆= ="講粗口一流...點解會有呢d咁ge親戚...
今日9:40起身....
突然肚子痛....
以為只係普通的肚子痛…
點知就係咁痛…
個肚好似有d胃抽筋咁…
好辛苦…
隱隱約約果隻…
So早餐買粥食…
諗住琴日食得太豐富….
我果胃受唔到咁多food…= =
跟住睇cm…
仲係好痛,…
去左休息喇…
原來我要番補習班….
我痛到唔記得呢回事…..
糖3點度打畀我…
問我做咩唔番….
我先醒起要番….
即刻換3….走人…
去到test writing….
4:45考完….
去左買bread….
8:00開飯…
無咩胃口….
因為仲係肚痛….
好辛苦….
沖涼…
今晚早d訓….
完了….
補充:今日祖母黎左我家….
講番琴日食飯d野….
講到我post果張的老女人….
我係第一次見佢….
對佢d印象超bad….
果日佢仲要坐係我隔離….
聽左佢xyz的廢話….
真攞命….
我憎死怇….
都唔知點解佢老公可以頂佢咁多年….
個八婆…
樣衰....
醜八怪...
無牙怪...
激死我….= =
>.<
|