2008 年 4 月 1 日 星期二  |
| 四月的一天 |
分類: 未分類 |
■今日早上,
☆我帶左個New錢包
◆&個細細蛋糕
▽個細細蛋糕既超細細草苺好難摺~
~放學去左飲一杯果汁
▼芒果椰果汁+椰漿+芒果肉(大大粒)
◇要$7~都幾貴~
|
|
|
草莓 於 2008-04-01 06:32 PM 發表:
cm我都要...
|
網主回覆
Thx,哦~ Posted at 2008-04-01 07:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係丫 Posted at 2008-04-01 07:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|