今日晏就得2個字食飯 食得超快> < 差少少就遲到 跟住上到課室 就開始AE presend 個個出去講完好似冇講過咁 1定好低分啦> < 得過1日背邊背得晒牙 之前又冇話吾可以用powerpoint 個個整晒powerpoint先話吾可以用 仲要琴日先話吾可以用 連紙都吾俾攞出去睇 佢都有問題嘅=='' 今日去咗葵芳 都係咩都冇買> <