| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 9 月 23 日 星期三 酷熱
| 待為慶祝,,t0 Hang,,LuEn=] |
分類: 未分類 |
今日比平時遲左小小返學,,
學茜茜,,遲到死..-v-''
返學要帶口罩,,煩..
今日上PA個陣,,
比班主任小我黎,,
呢樣都唔係話咁嬲,,
最話埋我格離個個,,
間接分裂我同佢既友誼,,
好似佢咁先冇朋友,,嬲.\/.
發佢脾四,,哼..
上英文,,比佢嚇死我,,
上堂有點發夢,,
搞到出去要pesent個陣膠左..-v-''
LuncH係學校食,,xD
唔該哂嬌嬌幫我換野,,
丫蚊改既歌好好丫..
好鍾意,,加埋個2隻歌,,
呵呵,,鍾意,,=]
放學同iRENCE行街諗住,,
點知都係冇,,
同馬騮傾住電話,,傾到食飯..@@''
星期六,日待慶祝你們生日。.___.
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 62 | » |