今朝5:50am起左身..
嘈醒左文詠詩之後又瞓過;>
之後6:00am嘈醒曦曦..之後又瞓過;>
陳靜雯又話6:15am打來..點知6:25am先打來-_-
好彩今日曦曦都遲到..如果唔係我遲好多;p
今朝仲要唔知點解會係觀塘見到文詠詩-_-
跟住同曦曦行上去嚕;> 第一次行到番學校仲係好凍
eng...小fu唔知做乜野-_-
hist..好唔開心 點解會咁低..我仲0ffer比呀媽聽會有8字頭以上;<
仲低分過f.1-/\-
mr.hui肯改我份卷好開心
chi..派寫作..我明白雞雞點解話SLW咁煩..我今日feel到佢煩到唔知點
V.A HKM無端端叫我答問題丫囧!
我唔識做..吳樂琳蝦我;< 都係劉洛欣最好人
lunch....面紅
Maths>3 有蜘蛛係ph0ebe整過既b0ard係到行...
行行下去到黑板.. ms.lau好大膽係上面寫字
(寫寫下其實隻蜘蛛唔知去左邊>3)
N.W. 何瑞歡唔見晒下半班既under pieces-_-
好彩有一塊我遲交..整小一塊
marine ho仲要係到鬧grace同tiffany囉..
咩事!?grace冇帶野姐.. 妳唔見晒我地d野囉
邊個比麻煩其他人最多呀?
根本tiffany答岩左..妳仲係到鬧佢唔專心,答錯
而家邊個聽錯呀?邊個唔專心呀?
仲係到鬧雞雞唔識穿線..妳身為老師就應該教番佢
仲搞到莫曉東喊完咁既樣...妳咩老師呀!?
放學係2P門口發生兩宗命案..
受害者永遠係我
第一次比個唔識既人踩我隻腳仲搞到我個頭撼左落個櫃到
第二次比死人文詠詩用個袋打我-_- 妖 死仆街-[]- (對唔住,我忍唔住爆)
今日仲要冇帶鎖匙;< 係7仔門口等左好耐-_-
死人wph同wky...又話我柒(雖然我認-_-)
又話我跟風電負離子... 我幾撚時有電負離子..
妳地咩撚事!我越來越憎妳地!
頭痛加腳痛
|