d藥真係好難食..唔想再食啦-_-
算啦..因為應承左白痴
不過食埋今晚食晒嚕;>
今朝番學wif曦.詩.麥.maria;>
Chi.成堂係到講花...悶死人咩?
形容angie好岩 又矮又....
唔知點解知道某個人中作唔合格有d唔開心
Chi.Hist.羅老師冇番..
angie講囍帖街講左囍帖kai
玩天下太平同蒙羅麗莎芭蕉樹wif雞`fl0ra`angie`debbie
小息去食dada既笑口x... 我星期五都整嚕..唔知好冇味呢!?
Eng`成堂悶到..唉...
Geo` 開始又發發地燒@@
Assembly`好悶...捱落去..係咁傾計wif grace`
要排隊囉咩事 係咁笑wif tiffany;>
Lunch南南wif grace&yanni
做咩d kai野-_-
睇某個人打波;> 嘻我唔洗跳屁屁體操
見到d唔應該見到既野
maths眼瞓到唔知做緊乜...
IS吳雅詩大姐姐同李心怡杯葛我囉-_-
有簽IS就咁-_-
睇實驗wif tiffany` 笑CKW笑到收唔到聲
病得越來越嚴重..我唔可以咁唔乖..
唔可以好似欣欣咁...打四十幾五十支退燒針
聽日一定要做埋個expression[art]
如果唔係冇分-/\-
聽日最後1日做PE.Cap`;>
調位嚕>3 唔想同呀瑭ph0ebe一齊坐-_-
wph妳真係好煩好煩...
寫寫寫寫寫得太多>3 |