今朝學畫畫
跟住勁快咁食左個飯
[都唔知係早餐定lunch]
跟住即刻番屋企
執野出門口-_-
第一次15分鐘去到路口-,-
係祥和苑到撞到龜龜
跑過馬路果陣同angie傾緊電話
差d比車撞
見到某某...好憎妳[地]囉好冇
一路行見到大狗
諗起果日ah東同grace見到狗果陣...
即刻彈開+過對面馬路
番到去去搵劉洛b...
唔好唔開心啦...我送番比妳啦
[我都送過同樣既野比低能-,-]
之後入hall 嘩悶死人咩?
成個人地畢業20周年聚會[人地老-,-]
跟住番課室兩條友都係男 [而家d男真係樣衰]
果條乜鬼happy lee話佢地生左兩個仔
[我即刻諗基都生到仔-,-]
之後覺得那個什麼daniel lee好"那"
之後咩破冰行動...
wwy妳果句贏晒 香港人唔識飛美國人識飛
身份證變左生份證.....
而家連生粉都要驗下有冇毒
group name: Ph0ebe國際後援會
之後咩廣告果到..ph0ebe漢堡包
係break果陣跑上去搵已故女星ph0ebe
哈..有佢親筆簽名-,-
跟住落playground玩..某欣差d抱左我去canteen xD
G-man以為某欣hi佢...超high的樣子
好多ph0ebe笑野..爆笑xD
同小da傾左好多心事..好舒服
呀翟=渠愷欣
wwy=黃慧英[要走音的說] 
我要睇崖上的波兒呀某欣;<
而家我係到睇新上海灘-,-
佢望住我個"婷"3分鐘..
都唔識讀-口- 真係咁難讀咩?
劉洛b be happy |