王忠明=黃祝玲
呀pig呀pig呀pig呀pig xDDDD
今日eng眼瞓死我
pa左系到-_- 溫中史始終唔熟.v.
hist唔可以再唔專心` mid-term就到`
我一定要有80分以上!
中文對答案`我要寫字快d!
V.A.` 同shan媽同龜z同劉洛b一齊坐:)
lunch` 食野wif ty+wai sze`
中史test`6/10 仲有前一版..死得-_-
maths` 好眼瞓`
home.e` 對唔住馬莉;<
我估唔到我會發咁大牌氣....
放學wif da`myt`emily`ltc m記飯局`
哈hingwing d野笑死左`
唐老鴨我都扮到啦xDD 笑死我
3個人一齊去廁所@@ 仲要廁所係隔離-_-
hea到5:50pm行上st.cat` 對唔住我唔開心想行下要妳地陪
我地行完MK果邊繼續上同落`笑死`
6:30pm行到上去` 比iphoitung嚇死我-_-
馬莉個媽媽好好笑,,佢對住馬莉講
<如果妳同phoebe一間房就好笑> ph0ebe好出名
聽到8:00到走人` 好眼瞓-_-
好大風` 曦曦get well soon:)
[12,3,2009]
lunch玩到勁開心`比太陽鬧囉-_-
係2Dorcas鬧我,yanni,waisze`,許慧b,iphoitung,devil yumi`
咩事-_- 鬧我地嘈住佢班乖學生溫書-_-
痴線咖囉!佢冇野呀? 痴咖! |