MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天


2009-02-26 分類: 未分類

z0e hapi b-day:)

今日IS quiz`嘩其實淨係唔記得suphuric acid
[好似而家都串錯囉咩事.v.]
跟住之前果個test我係記得錯左2個囉
原來係一個勁開心:)  妖搞到我問勁多人都唔知幾分
丫瑭幫我改[果個test我係幫丫瑭改囉勁有緣?-_-]
之後又問我問題囉-0-
我記得係k咩鬼野,,多謝吳雅詩大姐姐提水:)
RS+PTH悶死.v. PTH又比人叫答問題-0-
中文x2悶死-口-angie睇我筆盒睇左d唔比得其他人睇既野-0-
lunch` 陪angie搵KSH` 哈哈搞到連我既lucianababy都簽;>
跟住狂搵LamSauLai都搵唔到  結果係playground比左禮物z0e
angie得願以償z0e唔嬲佢嚕;> angie同z0e握手開心到喊
搞到我唔知點解都想喊-_-
哈哈哈黃天欣狂打我妳未死過丫?
哼angie我生日又唔見妳送野比我;<
哼我今日同唔到牙yan牙彤攬
唔制呀!我諗起上年lastday同唔到isabella攬`我後悔左成世!
我一定要攬到勁實!我唔想再後悔` 有一刻快感:)
跟住咩聖餐祟拜.v. 哈係十字路口到咀好正呀!
我都想試下-0-  [痴痴地線的]
為我地既偶像洪卓立祈禱 ph0ebe係佢親戚囉好冇x)
病左既除左有何晞晴同學仲有邊個 ph0ebe笑得好核突!

跟住狂問人借白色果本reader  點知最尾都係冇
eng比小fu狂叫2mary囉  10個人無人倖免.v. 我同mandy,杜杜都比佢叫兩次囉
哈同swa坐係到玩過三關笑死xD   比shan e同tiffany知道左d祕密
冇計啦  結果四條女係到傾心事同祕密 
發現我地大家都唔鍾意既竟然係同一個人....
放學wif龜龜`錢錢`Ceci in comp.rm.`  我搞左勁耐先搞掂geo
跟住行到落半山突然諗起冇拎中文默書.v. 哈工友好好人
開門比我入去攞;> 



2009 年 2 月 25 日  星期三   晴天


2009-02-25 分類: 未分類

今朝又差唔多8點先番到去-v-
越來越遲-0- 見到翟同媽媽一齊行
咩屎哈我好叻,,我終於明晒成課ch.5既野*v*
ch.3 test 進步左9分;>  進步左20%
ms lau寫著<improving,happy for you> 
講到我之前好差咁-3-
我媽既反應係<考得咁差既,,洗唔洗出去補習呀?>
我老豆係<考得幾好喎,,keep住啦,,支持妳呀>
唉... 真係-_-
chi`默書99/100 ,waisze今次嚇死我
下次努力啦  mrs wong可能寫字條比妳:)
[上年我連續兩次maths test都係得1分,mrs wong寫左張字條叫我加油]
music` wongwaiying果然反應遲鈍xD 果個peer gynt係痴媽筋*0*
geo` sms wif angie`debbie 喂我部機hand左-0-
eng`list悶死我
lunch車野:) 
ah東係嚇唔到我囉-0- 
reading time`is the time for do the homework
life.e出去drama` 笑死我 
<話比老師聽妳打人>
<好哇-3- >
<請妳食冰丫>
<食咩冰呀?思樂冰呀?>
中史冇問我...眼瞓辛苦地挨埋果堂
act.period 又話要athletic team meeting` 煩死又話我同waisze唔洗.v.
今年田徑kk地-3-
放學wif angie`雞`  果架車d音樂好可愛...好正
跟住係藍田MTR果到有人問我借電話
我諗起街頭騙案xD 最奇怪既係`
果個人打既number同我小學老師果個number一模一樣*0*
陪angie買大口仔`  狂兜圈*0* 
冷麵好味:) 珠奶茶好飲;)
<文誠唔係執左笠咩?>
<執左咩?睇下地圖先>
<都話未執咖啦...> 兜左3個圈-口-
哈陪angie上車..笑死我 xD

i am still waiting f0r y0u;>
and i l0ve you forever:) still it!
but i will put it in my heart and l0ck it!



2009 年 2 月 23 日  星期一   晴天


2009-02-23 分類: 未分類

今日eng去C5果陣落左去playground*v*
catherine同LTY上緊PE堂*0*
仲有angel;> 哈哈哈v0lley-3-
我見到啦哈哈哈
哈哈哈 好幸福;D
番到屋企第一樣野就係同catherine msn*v*
catherine仲話叫我小心身體喎:)
我胃痛佢關心我xD 勁hapi的說!
好耶!有catherine電話;>
佢話考完會考得閒搵我出來玩xD 
勁hapi的說!
catherine又來搵我啦!
呀彤都來搵我0n 5/3 y0:)
5D farewell video upload later;>
對不起麥!

22-2-2009
琴日唱k wif錢錢同梁俊仔.v.
之後唱where did you go...
唔知梁俊仔係咪太掛住雅詩呢?
唱得好悲哀的說-0-
梁俊仔騙我.v. 搞到我要問人借錢啦
超壞! 下次不去neway mgb CEO唱啦..
好貴;<