MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


2009-04-08 分類: 未分類

http://www.xanga.com/groups/group.aspx?id=2561099
快d入喇

悶死-_-v
日日都葉凱彤msn  智商好似低左
係到傾非洲人  哈佢話非洲人唔方好人
仲話我係大笨蛋-_- 我知 呢個問題都比老公話我傻

..★iphoitunG` 說:
 我驚你咁快我跟唔到~~~~~~
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 咁
 我
 地
 慢
 啲
..★iphoitunG` 說:
 好
 呀
 我
 又
 驚
 我
 會
 訓
 著
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 點
 解
 呀
 喂真係好慢!
..★iphoitunG` 說:
 因
 哈哈哈哈哈哈哈
 白痴!!!!!
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 嘻
..★iphoitunG` 說:
 哈哈..
 我突然之間覺得你好搞笑~
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 點解呀
..★iphoitunG` 說:
 因為
 因為
 因為呢
 我都唔知呢-p

Tuesday, April 07, 2009
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 喂   收唔到呀 等等call妳xD
-             ..★iphoitunG` 說:
 好呀
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 -_-  我點會打比妳
-             ..★iphoitunG` 說:
 ...
 點解唔會?
-             ..★iphoitunG` 說:
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 哈  因為我要知豬豬係邊個
-             ..★iphoitunG` 說:
 唔該
 -u-
 豬豬咪豬豬
 哦..我知
 非洲人係..龜危
 龜
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 點會呀
-             ..★iphoitunG` 說:
 一1定3
 一定係
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 都話個人冇帶眼鏡
-             ..★iphoitunG` 說:
 係喎-3-
 唔比你講大話呀?
 哈
 一定係龜龜
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 一定唔係啦
-             ..★iphoitunG` 說:
 咁係邊個呀?
                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 龜龜即on 哈哈
 妳冇可能知
-             ..★iphoitunG` 說:
 危龜冇on-0-
 龜
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 有呀
-             ..★iphoitunG` 說:
 係喎
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 哈  妳發雞盲x)
 
-             ..★iphoitunG` 剛剛傳送來電震動。
 
-             ..★iphoitunG` 說:
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..
我要知非洲人係邊個..我要知非洲人係邊個..
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 哈妳癲左-v-
-             ..★iphoitunG` 說:
 我要知非洲人係邊個..
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 我要知豬豬係邊個
-             ..★iphoitunG` 說:
 一陣發開口夢-v-
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個.
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 哈哈  流埋口水丫xD
-             ..★iphoitunG` 說:
 哈哈哈哈哈
 好呀~
-             ..★iphoitunG` 說:
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 下-0-
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
 我要知非洲人係邊個..
                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 一齊講丫
-             ..★iphoitunG` 說:
 好..
 123
 講啦
 講左啦
 有啦

笑死x) 呢排好似同葉凱彤好熟咁@@ 近墨者黑
長夜空虛使我懷舊事xD
今朝6點先瞓-_- 悶死我
903係到播F.I.R  越播越high xD
今日去左ccm屋企玩  係到講津巴布聿人既是非x)
影相xDD  結果做做下咩屎好"抆"  唔做xD 
做左好小野! 聽日一定要做晒功課!
無端端有條友打來  係private number喎仲要!-v-!
<喂係咪pizza hut呀?我要乾炒牛河>
兩句中間停左好似要我比反應咁-_-
其實我玩緊fb  佢講左牛河我先有反應xD
哈明眼人都知叫pizza hui就唔會食乾炒牛河啦
連ccm都比人玩!把聲好似非洲人喎-口- 
我諗起上年生日果日  非洲人勁高音咁打來xD
之後6點幾到走  兩個都唔想番屋企@@
唉番屋企又比呀媽鬧-_-
生命有希望;前路由我創
上帝要妳死亡;必先令妳瘋狂xD

我太驕傲 
情願用笑聲 
代愁雲密佈
不講一聲的愛是最好

2-4-2009
6月17-18林峰第一場演唱會! 
[c=#FF1117]-             ..♥BritisH`[/c=#FF208A] 說:
 hi
 靚女
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:  
 我係咪要叫番妳做靚仔-_-
[c=#FF1117]-             ..♥BritisH`[/c=#FF208A] 說:
 係
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 靚仔-_-

痴線-_-同葉凱彤玩埋d無聊白痴!
朝早同龜龜番` 去唔到英國`琴日心知interview衰左v_v
已經心情差` 仲要IS衰左15分係careless!點會咁我唔可以再咁低分!
衰過上學期` 對唔住我都唔知點解又喊-_-
我眼淺我感性v_v 我都唔知我係嬲定傷心
recess純粹想搵個人傾下`
RSC` 47/80-_- 我想知邊個得43xD 
隔離係到播high school musical*
PTH哈我呢個咁情緒化既人,,無端端又開心
同waisze係到唱  high爆
waisze我愛死妳我要咀死妳我要攬爆妳x)
recess` 咦黃天欣既石頭蛋糕好暖好脆好好味;D
angela果d好濕-_-  不過都好食xD
中文作文` 我好似離左題-_-
對唔住一次又一次的失敗的確已令我沒信心。
lunch去搵christine食lunch` christine那些好像凍了-_-
project learning笑死-_-  好耶我整到cym100分!
咩屎心不在焉`又答錯! 我點解係咁冇用括號! 失敗!
英文睇片` 哈爆笑` 佢個波好大!狂講粗口囉佢!
oh sh!t!DaMn you! fu*k you! 哈笑死-_-條友仲要舉手指

1-4-09*
愚人節快樂;> 
朝早同龜龜同葉凱彤番學
等葉凱彤換衫搞左勁耐-_-
中文唔合格`
geo只得58`
中史終於合格 57.5-_-
life.e 19/20
陸哥哥讚我叻x) 
呀媽鬧到我痴筋-_-!

為何還沒有初吻便要怕失戀
約會未完便掛念
傻得我晚上過份祈求明天 
以為你會在眼前
為何還沒有吵架 便怕(要)與你開戰
每日面臨你考驗
若命運叫我只懂喜歡你
但願亦有幸懂得留住你
如若過去我太在乎 相遇別離 請准我預備
從來未吻你 卻已學懂去被忘記*



2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


2009-04-06 分類: 未分類

琴晚發夢見到非洲人`
呀媽話我今朝流口水-_-
今朝起身睇電視`
突然想打比老公` 哈我打得好合時xD
跟住giegie打泥xD 
以..兩個都未刷牙!
喂老公聽日係咪陪完angie整電話之後去銅鑼灣?
激嬲左angie`我小氣對不起。
[edit later]

沒幸運同偕共老  沒有虛度
愛不疚  難度更高
最傷的夜  星光會繼續引路
沉默亦可感覺到
Image403Image398
Image390P1020122



2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


2009-04-05 分類: 未分類

星期日,2009年4月5日

老公我愛死妳;D
今日成日都同老公傾電話`
狂比媽媽鬧-_-
喂老公幾時去旺角呀?
一開msn葉凱彤問我邊個係老公-_-
勁激動話係咁要知  痴線咖!-口-!

星期五,2009年4月3日

今朝約左龜同葉凱彤番` 
我見到葉凱彤係對面馬路即刻衝去搵龜龜`
好耶我早過佢10秒-_- 兩個都遲5分鐘-3-
笑死葉凱彤可以好小事都笑餐飽` 話說我低b左-3-
行行下見到swa` 葉凱彤驚遲到行上去先囉-v-!
跟住翟翟勁大聲咁跑上來搵我地-_-珊媽係後面`
哈越來越多-3-  番到去唔洗搬野xD
平時冇抽中我,game一抽中就抽中我`waisze鬧我-3-
我maths堂平均每日都抽中一次--" 佳佳兩次-3-
笑死-3- phoebe拎條巾泥"金"
recess搵christine老公` kai爆` 喂黃天欣要跳樓啦!
什麼木偶wif christine玩`哈哈偷聽後面why同wcm講野;D
christine成隻手都比我畫晒非洲人d野  美國人都有啦;D
easter service` ccm be happy:)
mr.chan唱得好投入` 同swa笑死x)  佢遲左10分鐘先放! 
之後去吉野家` 喂又話去飲茶又話食吉野家又話去KFC又話去JUSCO又話....
以..christine爆我大獲!點解連vivian都知我愛人係非洲人-_-
我好想去食果間咩漢堡包...之前係megabox都有咖!
之後去藍田食` 豆漿有菊花茶味- - "嘩果間d獨角獸好核突`-_-
<咦妳地讀聖言咖!?>  <聖言係男校泥咖>
<我地讀聖傑靈咖>  <咁似d清潔劑名既>
<聖傑靈既校服唔係藍綠咩> <喂tvb呀?>
多謝黃天欣陪我買雪糕 之後去搵老公屋企
又話22樓又話27樓 搞到人人望住左-_-
上到去玩玩下影相勁熱開冷氣`
twlight好好睇`未睇晒走人唔開心:( 
好好睇!!! 超好睇爆好睇`Edward好靚仔*v*
哈哈爆靚仔`;>  老公個細佬好可愛x)  得意趣致;>
Judy好搞笑x)  唔想打啦手殘好攰`
有機會再edit-3-