18-3-2009
今朝較7點起身 結果11點-_-
咦angie去補習令我好驚訝
話唔定妳真係係油塘見到妳愛人呢
學畫畫 lts唔係到 我悶死-_-
買左飛聽日睇地球毀滅密碼;>
17-3-09
番學wif惠斯 我老豆搞到我遲到左10分鐘-0-
搭34M果陣我全程都冇理佢-_-"
sorry wai sze>3 sorry grace;< 嗱葉凱彤冇妳份xd
eng` 我係到做自己野-_- 好攰=="
hist. ms sun監堂 成班靜晒 完全唔似平時-_-
中文我聆聽10/20 岩岩好合格
個雌雄瀑布我岩左xd 係果1/5個人入面xd
V.A oh my goodness 唔打啦-_-
lunch食飯wif 曦,wai sze,龜,許慧b,珊媽,devil yumi
好多人<3 好耐冇同曦曦食飯喇
哈係到玩粒頭 哥哥中計喇 係2D玩-_- 曦曦爆奶xd
好耐冇同妳地過lunch;>
咩屎同佳佳坐 一齊係到瞓覺xd
home.e 本來第一咖嘛 比mcy搞到....
同馬莉係到玩"勝利既感覺真係好" 吳雅詩大姐姐係到笑xd
結果變左"失敗既感覺真係差" -_-" 戒煙一定贏
唉150度囉唔該-_- 之後變左210度-3- 哈今次最高分
鄧太話如果唔係遲左會高d分 唉也差小小滿分;<
小組討論` 連邵老師都話wai sze叻 話佢講野好細緻有邏輯又唔會停左係到
即刻答到人地既野 佢話wai sze個腦轉得好快喔
而我-_- 邵老師串我話 支筆好好玩牙可-_- 我有小動作啦-_-
m記飯局 傾左d野 諗通晒(!)
去補習勁趕囉-_- 遲左1-2分鐘 哈仲未入得未算遲到
雞雞遲左8分鐘咋喎 好左喎xd OTen勁搞爛gag!單車男字典女xd
類固醇變偉哥 他媽的shit唔係粗口(!)xd 唔好鬧人p*
要講stumble on the street whose=他的,他們的或者他媽的
仲教埋屙尿既英文係pee 屙屎係poo或poo poo/pooh 幾個喇總之
所以winnie the pooh係雲尼屙屎
哈同雞雞搭MTR去寶琳 出唔到-_- 之後到雞雞出唔到 又搞番掂喎-0-
搭車番屋企果陣 諗通晒!
從此以後 誰也不回頭
一朝熱透 汗水切勿倒流
忘記沒有 忘不了路過沙丘
愛到枯乾都找不到綠洲
16-4-2009
朋友 當我唔開心時
妳會安慰我
今天 我又識穿了妳的大話
如果妳今日唔認既 我真係會同妳絕交
不過 我覺得同妳做朋友 真係好冇安全感
好似同妳講咩妳都會爆晒出去
好似無時無刻都同緊一個假人傾野
好似果個人會呃我 令我信唔過任何人
不過今日 我看透了妳
朋友 我當妳一秒朋友
朋友 我當妳一世朋友 |