MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


2009-09-07 分類: 未分類

今朝同曦曦番;]
落到KT見到emily同哥
哥係咁打曦曦個頭
曦曦第一次<我滾妳>
第二次<我囧妳>  哈哈笑死我xddd
搞錯呀奇拿見到靚仔tb
原來why個fd麥曉彤識靚仔tb
之後assembly頭果part無聊到咩咁
第二part講重建 我後面果班係咁笑-_-"
我同婆婆係到狂傾 係到笑xd
之後小息哈哈係到講 又好似刺身咁係兩個字中間加個字
例子<威x水xd>
哈哈跟住溫翟敏比我搞到變埋溫翟x xd
哈哈笑死:p
奇拿超大聲話<妳大聲講妳依家鍾意邊個丫?>
<xx>  哈都唔係呢個;D  信果個都傻-_-"
之後上英文堂 真係好悶=.=
E&RS` 哈哈呢個老師好人過ms chan同講野冇咁悶
中史` 哈哈我係咁笑
<我鍾意妳妳知咖 但係妳鍾意xxx我都知咖>
我諗起寶寶之前果個xdddd 因為CPK講左句咩我鍾意妳妳知咖
吳三桂比人搶老公
之後放學行行下諗起冇拎樣野-v-
之後番課室寶寶佢地係canteen等我同曦
點知走果陣見唔到佢地-_- 行到去xxx間學校先搵到佢地-_-"
哈寶寶望左徐子淇成15-30分鐘 奇拿羡慕死xd
之後徐子淇又係我前面我偷影左相:p
哈之後同曦曦係到狂玩狂笑
係到狂玩低音版丫唔該<我鍾意妳妳知咖>已經爆笑
高音版丫xd <我鍾...>已經笑:p
action左幾百萬次都未得-.-
哈哈超好玩 係到講吳三桂比人搶老公xd
講講下變埋陳三桂;p 之後陳圓圓變左吳圓圓xd
陳圓圓之後仲變埋陳三元
之前睇得陀槍師姐太多啦-_-"
點解每次行去Circle K都會見到wly-_-"
哈哈同奇拿大叫
kammie好得意
(喂其實原來仲可以好多串法-v-)

-    `❤ ElliotT 四眼仔 `T_T; ™說:
11號你返唔返基法呀
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
我唔番呀
-    `❤ ElliotT 四眼仔 `T_T; ™ 說:

-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
你番?
-    `❤ ElliotT 四眼仔 `T_T; ™ 說:
55
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:

 
-    `❤ ElliotT 四眼仔 `T_T; ™ 說:
 嗯嗯
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 (:

哈xd



2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


2009-09-03 分類: 未分類

 3-9-2009
今朝番學wif曦曦
6點11等車7:10先有車來一來仲要來五架-.-
遲到了-_-" 之後見到李嘉彤一齊排隊(:
原來嘉彤琴日差d遲到-0-
番到去同奇拿講d野佢本來勁開心xd但知道原來唔係搞到勁咩-3-
之後同曦曦去7樓搵ms.mak  好無奈-.-
哈今日唔洗assembly超正 ms蕭係到選果d咩posts
其實我唔想做文具代表想做班會咖 比我隔離果個點左出去
之後recess 哈我地慕名而去1P睇放學ICU果個人
佢地係咁講咩ICU  我以為邊個撞車入左ICU-_-
嘩佢好可愛(: 其實本來落去搵grace個細妹
跟住grace講左句liu  將妖+diu=liu
哈哈之後grace又話3pe好熱 上到去不知幾風涼水冷-.-
之後history堂 個老師講英文幾好聽:p
哈個Lorraine係咪古巨基個助手個名?佢條女?
中史堂CPK好自戀好難頂 佢講左幾廿次人生有幾多個十年
唔好晒佢青春 我已經上佢堂都浪費緊我既青春啦-v-
之後小息 我唔明點解要咁鬼祟-.-
哈哈同曦曦係到行 其實我唔知點解我話要周圍行-.-
<妳老婆岩岩行過喎>by寶寶
<係呀>by哥
<分左手啦?>by寶寶
我問離埋婚啦?xd
哈之後唔知邊個講話哥有個仔
<人工受孕咖?>by me
<痴線!>by哥
之後同mwy係到打屎忽 頂佢打得番我xd
哈哈低調d低調d 
<妳咩班咖>by mwy
<3mary囉 我同妳一班咖喎>by me
<係咩 係喎 我唔記得左tim>by mwy
之後打唔番佢tim =="
上maths一開始超易超無奈-.- 佢講野勁快好冇!
佢d英文超難聽 將個nine變左line(好似奶咁!)個now變low
please變pease  好難聽 真係好難聽-_-"
不過我發覺佢有d中年脫髮危機xd
之後上中文 好似對kfm改觀
不過佢把聲好咩 唔知點講-.-
問我地唔反抗-.- 我地反抗有用咩-v-
之後佢地問可唔可以....
我同stepman講 可唔可以唔死牙xd!
哈哈笑死左xd
之後放學wif曦曦媽媽yws寶寶myt
曦曦問我條問題 哈哈我先唔會同果個人做朋友
佢以為佢自己係邊個呀 (學牙da!xd)
不過ccm又話佢好人喎之前又話好衰喎 自相矛盾
之後陪媽媽過馬路 算啦 曦曦既提議我點可以唔聽
佢話行果邊就行xd  我行得好快咩?xd
之後行行下見到一個好似牙fun既人
我同佢對望 我問寶寶佢係咪牙fun
我仲以為自己有幻覺-v-
跟住寶寶話牙威係佢後面 跟住見到牙威衝馬路
過左3/4 我勁大聲叫左聲牙威佢行番後 比我搞到佢勁樣衰 
哈原來佢兩個都係住寶達咖
之後搭寶寶老豆架車同寶寶番家嚕
一上車問寶寶係咪冇安全帶-.-
哈哈寶寶答 妳見到有咩?
上車個feel好似比人綁架果d xd
寶寶同佢老豆係到鬧交 咁就鬧到餐飯番來-.-
超變態-.- 去到食野果到
<唔該要2張2個人既枱>by寶寶
<咁即係幾多個人>by待應
<4個人 不過2張枱>by寶寶
個人呆左咁望住我地好似問我地點解唔一張枱
超kai!xd
食完野之後超恐怖 今次玩大左-.-
個人係門口好似等我咁 但係啤住我喎-v-
好彩我牙媽係後面 我諗起寶寶果單野
真係好恐怖 我一路行feel到背脊涼涼地
聽日唔想番 ms.siu話好好玩
我先唔覺 又要跑圈出晒汗

哈哈同stepman熟了
我寫左本日記淨係曦曦寶寶stepman睇(:
兩次寫既日期差成2個幾禮拜
之後stepman又話比佢果本我睇哈哈

來電沒理 不想將聲音記起
手機關上了 謝絕無聊 別滋擾 應心照
沒有用了
 底牌一早給揭曉
解釋聽厭了 謊話講夠了 全也再不需要
密碼換了 親暱資料都報銷
E-mail改過了 Blog刪去了 連相簿都洗了
別再會了 已識穿真心太少
敷衍夠了 交足戲了 輪到我狠心了

2-9-2009
番學wif曦曦yws
痴根行左陣隻腳痛得痴線 唔知做咩事-_-"
assembly其實佢可以直接比本booklet我地囉好冇-3-
之後小息9點鐘打鐘以為完小息番左課室點知未完樣衰晒-3-
跟住同奇拿wongheiyu wcm杜杜係到傾計
我唔小心踩到杜杜超過5次-_-"之後拎本野係到講金賢重xd
wcm超激動係到話我都鍾意佢咖妳係咪都鍾意
超好笑xddddd 之後整左去前面果版奇拿好大聲講左句海綿寶寶
其實我真係load唔到係邊個 我淨係諗起溫家寶同刺身個海綿寶寶xddd
點知原來係牙膏-_-"  之後IS等入去果陣
<tb其實係男定女泥咖>
<係男牙xd>
同婆婆牙魚wly一組  點左wly做組長-_-"
wly個樣我係咁噴笑xd 之後做實驗無端端婆婆蚊走我-_-"
搞到我差d仆親-_-" 之後入課室果陣我認唔到哥-0-
太黑啦-_- 之後出到去係咁拍哥 唔小心整到曦曦心口-v-
之後哥話我隻手好凍 好舒服-_-"痴線
之後去3ruth搵寶寶  哈shan e個動作好得意
又唔小心拍到曦曦心口-v-
經過打ccm個屎忽 我係蚊起左佢個袋欣欣講埋拍之後我先打
ccm都係冇感覺  有人偷佢野都唔知囉0_0
哥問我今日做咩咁hyper xddd
放學wif曦曦佢地 吳雅詩好得意xd
哈惠斯換左新袋  行行下見到小丸子上山
係對面馬路-_-" 之後同曦去m記食雪糕就走人嚕(:
哈今日最大得著係知道原來靚仔tb係讀慕光咖!

1-9-09
番學wif寶寶曦曦yws
我遲到again-3-
之後7點2去到曦曦7點4泥到yws7點半先泥到-口-
上到去同杜杜坐  見到奇拿係到趕功課
之後assembly悶到我-_-" mssiu做班主任
個咩劉志雄(?)做副班 佢教maths;<
仲諗住有個機會係mrs wong教
果個咩劉志雄介紹自己話咩:
頭先..er..我叫劉志雄
佢頭先叫劉志雄佢依家叫咩?xd
同stepman狂笑xdddddd
之後自我介紹蔡蔡子好得意xd
蔡嘉欣 2mary
ms siu叫佢完整句子咁講 哈哈笑死我;D
同stepbaby好多gag xdddd
放學wif曦曦佢地;>
見到小丸子xd我超激動 
我諗緊隻眼咁大邊個泥
佢又望著我我又望著佢
超搞笑xd 佢隔離果個好似唔係佢老婆牙可
之後食mosburger xd 食到2點比張枱奇拿閃人
之後行HMV行左9個字-.-
之後配con我頂!
chanhoiman同糖糖生日快樂;>

31-8-09
好乖既我同寶寶去左SMP圖書館借書
哈哈我借左好多本來冇咩興趣既事-v-
之後番歸成幾個鐘-_-"

ccm老婆愛死妳啦唔好嬲啦;D
夜晚12:15am做律政新人王呀
有林峰同陳鍵鋒咖



2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


2009-08-30 分類: 未分類

我琴日踩到
琴日係酒店好後悔冇睇電視個聖火傳遞
夜晚睇新聞先見到
不過都睇到小小有李小鵬;D
哈佢個樣女仔左-3-佢講野好得意好搞笑

28-8-2009
朝早約寶寶8點係樓下等
結果我又遲到左5分鐘xd
我媽竟然比左700蚊我
之後行落去 我keep住好眼瞓-_-"
之後周圍搵飛買 都係搵唔到
結果去apm join bb[因為某d野唔打得佢個名-_-"]
bb食埋早餐又唔幫我買 
之後去觀塘市中心搵671-3-
等左5分鐘就有車超好xd
9:45am去到  係到搵路 研究新牌同舊牌既分別-v-
哈新牌錯既 我同寶寶岩左xd
之後行左10分鐘去到 其實狂兜路-.-
之後去到搞全年果張乜鬼證
搞完之後入左個唔知咩館
唔理果d咩土人 佢係會用支野泥打我
係唔知點解淨係打我一個-.-
之後同條友串
<早抖>果d咩員工泥
<早晨>我
<byebye>條友
<hello>我
<再見>條友
頂已經唔想理佢行走左-_-
之後搭纜車 原來寶寶驚海
搭搭下見到個好似運毒果d野xddddd
之後去到果陣玩左個咩海洋摩天塔
落來之後去玩果個咩瘋狂過山車
哈哈寶寶比"夠"野撞到xddd我坐右邊冇野喎xd
之後玩海盜船 坐中間因為我好驚-_-"
之前同表姐條仔來玩坐頭 嚇死我-3-
坐中間果陣已經覺得附近d人好煩-_-"
頂都唔明叫乜野!其實都唔係咁恐怖姐-3-
之後玩隻鷹 其實有d無聊 我係上面無聊係到叫咩林峰好靚仔xd
之後玩飛天千千xdd 哈哈竟然比以前驚左xd
之後去滑浪飛船 哈哈等價交換bb坐頭xd
嘩第一次玩超驚 寶寶坐我後面
之後上斜我係i左落寶寶到xd
之後衝落去果陣我係dup低頭 唔係好濕xd
不過我見到bb zin左去前面 我幾驚佢跌走-.-
之後玩果個咩太空摩天輪 我超驚超驚唔敢玩
好彩同寶寶交換左話唔玩越礦飛車玩呢個
之後見到個超型既男仔揹住紫色既laosmiddle袋
嘩我指比寶寶睇 哈哈兩個都講<嘩超型呀>
之後見到個外國人有唇環 痴線實痛死
係我問緊寶寶佢同條女點kiss果陣
個外國人同條女好enjoy咁kiss-0-
無奈晒 之後見到個外國人好靚仔xd
跟住係到同寶寶講 寶寶話佢條女個心口好大-3-
痴線大到件衫就爆-_-" 之後玩 本來我坐前面
趁未開始係到同寶寶傾
之後調位 嘩我係到叫xddd
叫完落來唔知叫咩 只係好暈-.-
跟住join番bb  去搭番電梯上去
玩多次過山車  今次試下坐左面 原來真係好鬼痛!
我唔明我後面個男仔係到叫咩-.- 都唔恐怖
寶寶話佢悶到想"橋"腳 我好眼瞓係上面瞓左陣-3-
之後玩多次海盜船 坐後一排 我眼瞓到又瞓-.-
但我唔明樣野點解一開始果陣d人好似死神來了第一集一開始係到歡呼-3-
之後換衫 換完之後整一整個頭 嘩bb好sexy*v*
其實我果件係要帶tie 只係我冇帶姐 唔算sexy-_-xd
之後整整下 望住塊鏡係到諗我有冇入錯廁所
跟住叫寶寶望下 嘩個tb超型超靚仔
我同寶寶都超high xddd
寶寶依家係咪對tb有興趣xdd講笑姐我諗起之前個靚仔tb
結果呢個tb比我地叫做型仔tb-3- xd 其實之前行行下我已經見到
不過以為係男仔 原來係女仔超靚仔*v*
之後去玩掟公仔果d野  都冇中獎 咁就冇左60蚊!
之後玩多次滑浪飛船 係2號牙 我地要影相 結果影唔到我玩多次
我地排係排左右左右xddd 之後又玩 排排下隊見到型仔tb玩緊太空摩天輪
喂係超型果種 一隻手掂住一隻手冇放大脾 嘩型到佢丫
之後掛住望佢比果到d人話行得啦=3=
頂有d大陸人係到打尖 我唔小心講左句話佢冇仔送終-.-
之後又玩今次係16號-.- 因為要影相我坐最尾xd
今次得bb係到叫 嘩要影福令相 但係我個樣好似面容扭曲
因為要笑xd 我塊面係超紅超紅!
之後玩左次太空摩天輪 bb坐我前面 寶寶自己一個玩
但係見到我話佢冇仔送終個仔-.- 其實個孫係幾靚仔咖xd
我同bb係到叫 我聽到佢叫李xx好靚仔 我即刻下!
跟住我係到叫鄭嘉穎好靚仔林峰好靚仔zac efron好靚仔
哈哈笑死我都唔知我自己玩左d咩 之後走果陣開唔到門超糗!
之後又排隊玩滑浪飛船 嘩要影福靚相 係個山洞入面已經練叫xd
跟住一衝落去叫到勁大聲xdd 結果我飲左水 d水好咸-.-
影左福其實幾靚 我塊面仲係咁紅-3- 不過影到寶寶隻眼好怪
諗住玩多次行開左 結果冇玩 我想要果福相T^T
之後玩多次太空摩天輪 人人一個 嘩我係上面又好眼瞓
合埋左隻眼玩 竟然今次冇人叫*0*
落番來拎袋果陣超暈  差d仆親 之後去下水禮果邊
入左去d館到 個土人係隔離煩我地 冇理佢
寶寶話好驚開門果d 結果個土人嚇佢
之後經過d土人 望住我同寶寶 望望下結果越企越埋望住我 之後又比佢打-.-
之後又經過d土人  拎住塊葉 諗住整寶寶點知唔得xd
之後去果d水果到 點知原來咁細仲以為係室外既好好玩:S
之後走果陣 寶寶蚊住我隻手 我係到諗咁都見到JOJO?
因為之前番工當寶寶蚊住我隻手只會係見到JOJO既時候
點知係個土人想嚇我 我一拎轉頭佢就嚇我我尖叫左聲-3-
之後去搭車去金鐘番歸了全程想瞓覺唔想講野結果dead左air超耐-3-
見到d大陸人搭巴士除左鞋想點
頂等601等左5-10分鐘-.-
bb搭MTR走嚕 哈哈搭601果陣同寶寶傾心事
之後見到人地飲minute maid超想飲 結果就去SMP7仔買
繼續傾 寶寶送我番屋企 哈哈知我傾搭lift所以陪埋我搭lift好好人呢
哈哈寶寶做左樣野 我係到諗條友咁做比著我都勁冧!
番左屋企都夜晚8點幾嚕哈哈今日超開心;D
番屋企之後隻腳瘀左隻手好痛-3-
無聊來個總結:
滑浪飛船x4
太空摩天輪x3
過山車x2
海盜船x2
其他x1
(除左跳樓機同越礦飛車冇玩)

27-8-2009
補習`雞雞都係遲到-3-
補完習之後去apm既KFC`
我地既gathering
我遲左tim-v- 杜杜帶左帽
哈哈我`珊媽`grace同杜杜好似人地果d咩黑社會交易咁-3-
係到交換功課來抄xdddddd其實我差中文張工作紙姐-3-
哈哈半個鐘之後去food court搵dad&mum
之後行街 本來牙媽買個袋比我 點知話突然肚痛去左廁所-3-
之後同老豆去mastermind睇銀包` 一入到去睇袋
我老豆話買比我 之後有個sales即刻來煩-_-
話食左飯未呀 係到張個袋入面d紙拎出來又唔知點咁.v.
煩死之後連銀包都冇買就番左屋企嚕;>

喂有冇發覺我今日篇xanga超級長-_-