3-9-2009
今朝番學wif曦曦
6點11等車7:10先有車來一來仲要來五架-.-
遲到了-_-" 之後見到李嘉彤一齊排隊(:
原來嘉彤琴日差d遲到-0-
番到去同奇拿講d野佢本來勁開心xd但知道原來唔係搞到勁咩-3-
之後同曦曦去7樓搵ms.mak 好無奈-.-
哈今日唔洗assembly超正 ms蕭係到選果d咩posts
其實我唔想做文具代表想做班會咖 比我隔離果個點左出去
之後recess 哈我地慕名而去1P睇放學ICU果個人
佢地係咁講咩ICU 我以為邊個撞車入左ICU-_-
嘩佢好可愛(: 其實本來落去搵grace個細妹
跟住grace講左句liu 將妖+diu=liu
哈哈之後grace又話3pe好熱 上到去不知幾風涼水冷-.-
之後history堂 個老師講英文幾好聽:p
哈個Lorraine係咪古巨基個助手個名?佢條女?
中史堂CPK好自戀好難頂 佢講左幾廿次人生有幾多個十年
唔好晒佢青春 我已經上佢堂都浪費緊我既青春啦-v-
之後小息 我唔明點解要咁鬼祟-.-
哈哈同曦曦係到行 其實我唔知點解我話要周圍行-.-
<妳老婆岩岩行過喎>by寶寶
<係呀>by哥
<分左手啦?>by寶寶
我問離埋婚啦?xd
哈之後唔知邊個講話哥有個仔
<人工受孕咖?>by me
<痴線!>by哥
之後同mwy係到打屎忽 頂佢打得番我xd
哈哈低調d低調d
<妳咩班咖>by mwy
<3mary囉 我同妳一班咖喎>by me
<係咩 係喎 我唔記得左tim>by mwy 
之後打唔番佢tim =="
上maths一開始超易超無奈-.- 佢講野勁快好冇!
佢d英文超難聽 將個nine變左line(好似奶咁!)個now變low
please變pease 好難聽 真係好難聽-_-"
不過我發覺佢有d中年脫髮危機xd
之後上中文 好似對kfm改觀
不過佢把聲好咩 唔知點講-.-
問我地唔反抗-.- 我地反抗有用咩-v-
之後佢地問可唔可以....
我同stepman講 可唔可以唔死牙xd!
哈哈笑死左xd
之後放學wif曦曦媽媽yws寶寶myt
曦曦問我條問題 哈哈我先唔會同果個人做朋友
佢以為佢自己係邊個呀 (學牙da!xd)
不過ccm又話佢好人喎之前又話好衰喎 自相矛盾
之後陪媽媽過馬路 算啦 曦曦既提議我點可以唔聽
佢話行果邊就行xd 我行得好快咩?xd 
之後行行下見到一個好似牙fun既人
我同佢對望 我問寶寶佢係咪牙fun
我仲以為自己有幻覺-v-
跟住寶寶話牙威係佢後面 跟住見到牙威衝馬路
過左3/4 我勁大聲叫左聲牙威佢行番後 比我搞到佢勁樣衰 
哈原來佢兩個都係住寶達咖
之後搭寶寶老豆架車同寶寶番家嚕
一上車問寶寶係咪冇安全帶-.-
哈哈寶寶答 妳見到有咩?
上車個feel好似比人綁架果d xd
寶寶同佢老豆係到鬧交 咁就鬧到餐飯番來-.-
超變態-.- 去到食野果到
<唔該要2張2個人既枱>by寶寶
<咁即係幾多個人>by待應
<4個人 不過2張枱>by寶寶
個人呆左咁望住我地好似問我地點解唔一張枱
超kai!xd
食完野之後超恐怖 今次玩大左-.-
個人係門口好似等我咁 但係啤住我喎-v-
好彩我牙媽係後面 我諗起寶寶果單野
真係好恐怖 我一路行feel到背脊涼涼地
聽日唔想番 ms.siu話好好玩
我先唔覺 又要跑圈出晒汗
哈哈同stepman熟了
我寫左本日記淨係曦曦寶寶stepman睇(:
兩次寫既日期差成2個幾禮拜
之後stepman又話比佢果本我睇哈哈
來電沒理 不想將聲音記起
手機關上了 謝絕無聊 別滋擾 應心照
沒有用了 底牌一早給揭曉
解釋聽厭了 謊話講夠了 全也再不需要
密碼換了 親暱資料都報銷
E-mail改過了 Blog刪去了 連相簿都洗了
別再會了 已識穿真心太少
敷衍夠了 交足戲了 輪到我狠心了
2-9-2009
番學wif曦曦yws
痴根行左陣隻腳痛得痴線 唔知做咩事-_-"
assembly其實佢可以直接比本booklet我地囉好冇-3-
之後小息9點鐘打鐘以為完小息番左課室點知未完樣衰晒-3-
跟住同奇拿wongheiyu wcm杜杜係到傾計
我唔小心踩到杜杜超過5次-_-"之後拎本野係到講金賢重xd
wcm超激動係到話我都鍾意佢咖妳係咪都鍾意
超好笑xddddd 之後整左去前面果版奇拿好大聲講左句海綿寶寶
其實我真係load唔到係邊個 我淨係諗起溫家寶同刺身個海綿寶寶xddd
點知原來係牙膏-_-" 之後IS等入去果陣
<tb其實係男定女泥咖>
<係男牙xd>
同婆婆牙魚wly一組 點左wly做組長-_-"
wly個樣我係咁噴笑xd 之後做實驗無端端婆婆蚊走我-_-"
搞到我差d仆親-_-" 之後入課室果陣我認唔到哥-0-
太黑啦-_- 之後出到去係咁拍哥 唔小心整到曦曦心口-v-
之後哥話我隻手好凍 好舒服-_-"痴線
之後去3ruth搵寶寶 哈shan e個動作好得意
又唔小心拍到曦曦心口-v-
經過打ccm個屎忽 我係蚊起左佢個袋欣欣講埋拍之後我先打
ccm都係冇感覺 有人偷佢野都唔知囉0_0
哥問我今日做咩咁hyper xddd
放學wif曦曦佢地 吳雅詩好得意xd
哈惠斯換左新袋 行行下見到小丸子上山
係對面馬路-_-" 之後同曦去m記食雪糕就走人嚕(:
哈今日最大得著係知道原來靚仔tb係讀慕光咖!
1-9-09
番學wif寶寶曦曦yws
我遲到again-3-
之後7點2去到曦曦7點4泥到yws7點半先泥到-口-
上到去同杜杜坐 見到奇拿係到趕功課
之後assembly悶到我-_-" mssiu做班主任
個咩劉志雄(?)做副班 佢教maths;<
仲諗住有個機會係mrs wong教
果個咩劉志雄介紹自己話咩:
頭先..er..我叫劉志雄
佢頭先叫劉志雄佢依家叫咩?xd
同stepman狂笑xdddddd
之後自我介紹蔡蔡子好得意xd
蔡嘉欣 2mary  
ms siu叫佢完整句子咁講 哈哈笑死我;D
同stepbaby好多gag xdddd
放學wif曦曦佢地;>
見到小丸子xd我超激動
我諗緊隻眼咁大邊個泥
佢又望著我我又望著佢
超搞笑xd 佢隔離果個好似唔係佢老婆牙可
之後食mosburger xd 食到2點比張枱奇拿閃人
之後行HMV行左9個字-.-
之後配con我頂!
chanhoiman同糖糖生日快樂;>
31-8-09
好乖既我同寶寶去左SMP圖書館借書
哈哈我借左好多本來冇咩興趣既事-v-
之後番歸成幾個鐘-_-"
ccm老婆愛死妳啦唔好嬲啦;D
夜晚12:15am做律政新人王呀
有林峰同陳鍵鋒咖 |