MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2009 年 5 月 24 日  星期日   晴天


2009-05-27 分類: 未分類

琴晚同李心怡bb傾電話傾左好耐
傾到1點幾 哈我驚傾傾下會瞓著左
結果就收線嚕;<
傾左好多心事 哈
清者自清點解ccm篇野咁多人都以為係講緊我-_-
continue to keep silence,keep secret!
係到傾李嘉豪同葉俊廷
係到講靚仔 
勁多人話f3都要入drama
不過下年佢地考a-level嚕 可能泥我地學校考
搵到份暑期工 要搵多d搵多d
i want money
mylifeissocool

23/5
今日遲左番去 見少左佢tim;<
搞笑佢真係好靚仔
嘩今日離開學校果陣
我同佢一架車喔xdddd
勁靚仔 跟住見到後面冇位
就坐係佢前面-_-
結果後面d人無端端彈左個位出來-_-
[唔知係邊到喎-v-]
跟住聽到佢講野xdd
原來將垃圾站講左垃圾煩果個係佢
笑錯人tim 我仲以為CKK
原來佢把傘反左喎  陰公豬囉[學呀邊個xd]
搞到佢落車果陣淋濕左 小心病呀哈哈
extra handsome  super handsome
可惜你係f.6  哈哈估唔到依家仲有d咁靚仔既人
呼   放低一個人既感覺真係好
以...我打比妳妳唔聽電話
fd打比妳妳又聽-_- 我想打句.....
唔係粗口泥咖-_-算喇
又話放唔低佢 我都放低左呀邊個喇
妳....  唔打喇 費事打呀

媽媽叫我星期六日先比我用新果部電話
原來係佢想霸住-_-
依家又話考完試先用得果部-_-
食屎.v.
明明我母親節都送左部電話比佢;<
諗緊買唔買個部好
tired 
dramadramadrama
leekaholeekaho hohohehehaha;D

22/5
chanhoiman hapi b-day:)
我部新電話好靚好靚xdd
呀媽唔比帶番學T^T算!
今朝痴線 7點3先起身;p
番到去先知要做LE 好彩淨係tick
eng x2 果個咩ann冇帶ws 小fu o左一下
我呢 小fu話 oh elsa you need it=_=
痴線!我本日記寫左好多野嚕:)
得tiffany先知xd 小息去print野:)
hist.教得好趕-_-
中文 omg i don't know what i was doing-_-
just want to sleep-0-
V.A 係咁開fb玩restaurant city
問hkm拎番3000蚊:) lunch好多金句xd
食屎喇妳! xd 飲尿呀我去;p
haha restaurant city is wonderful
去車野 我好有成功感;>
reading time劉洛b話今日未姦我所以要姦我-_-
maths哈繼續心不在焉-_-
needlework m.ho話我傾計 so what?
我就算傾計都會聽妳講野囉
妳問所有問題我都識答囉.v.
m.ho比我吹漲因為我識答佢d問題xd
痴線今日m.ho好火囉咩事.v.
不要向惡勢力低頭
李嘉豪今日泥左呀哈哈係到睇仔
哈哈唔好阻住佢;> 人地開緊會喇xd
放學睇社際  好有氣氛
1分囉 頂!差1分咋!champion係前面跌左....
唔好喊喇妳地-_- ms so幫郭思香心理輔導咁囉好似-_-
靚女不過朦豬眼-_- 我淨係知好大個眼袋
唔等emily佢地走左-_- 去補習我係調景嶺等雞雞同惠斯
哈哈調____ 讀唔到;p
補習勁kai 打野戰囉成班異形係到笑死我同雞;p
high到支筆跌落地下 叫前面果個撿
果個人個樣勁似異形囉哈哈 變形URSH xd
之後雞雞比下堂錢果陣 勁糗
我自己行番屋企 我行到咖xd
之後去左都會馬尺食晚餐wif妹妹:)
10點歸家=)

痴線我泥m葉凱彤要我同佢游水-_-
聽日run through 呵呵見到李嘉豪:)
looking forward*v*  呵呵呵-v-
真係好靚仔的說;>



2009 年 5 月 21 日  星期四   晴天


2009-05-21 分類: 未分類

要與妳抱擁相戀一世紀
從來沒在乎妳美與不美

老公

20/5
今朝起唔到身 ear failed to hear
番到去好多野搞 妖妳咩事呀
心情差\./ 2xmaths我真係唔明佢講咩
上次個test抄錯題目 唔合格囉 明明我識計!
頂!我真係好差 recess練笛好順暢
music 吹到唔知點咁 我忍唔住我忍唔住!
geo哈哈哈xddddd[痴線!]
eng dict哈我同龜同分小fu話我地copy 唔緊要喇心情好xd
lunch哈哈-_- 痴線!係SU買左幾十蚊筆 有錢冇掟洗-_-
比劉洛b同翟強姦-0-之後去chapel 見到ms.mo等2p
明明就係我話洗唔洗同ms.mo講2p係上面等緊佢地既
只係同ms.mo講果個唔係我姐嘛-_-痴線 我唱到走晒音
我d gag令莉莉笑到收唔到聲 
中史哈我都唔知做緊咩-_- act.per.心不在焉
比人鬧我fik繩果個做緊咩 下! 勁兇-_-冇計喇-_-
我見到黃天欣係咁係到望cky
wwy我應承左就會做到既:) every wednesday
放左去小食部買野食 哈哈見到李嘉豪 好靚仔xd
之後經過art rm. 雞雞以為我講邱曉雪-_-
算喇 SM條友=李嘉豪?唔好阻住佢做功課呀!
英文加強勁糗-_-之後去左art.rm睇SM條友
我諗緊我入drama既意義係咪果個呢
係changing rm.到換衫換換下突然牙膏入到發脾氣.v.
跟住有條友唱妳我相隔多麼遠
我同wwy即刻爆笑
放學wif wwy:)

19/5
今日什麼冇冷氣冇冷衫日
又熱又焗;<
喂咩事呀!-_-
朝早堂maths成班都熱到計錯數-_-
變態的說!ms.lau熱到....
中史嘩卓老師唔熱咖?帶口罩中就衫長褲!
痴線唔熱死就假!
CL x2係MMLC一齊上
係到玩restaurant city
hist. geo悶死人
唔打喇xd

17/5
痴線!
今日係屋企都唔知睇左幾多次峯從那裡來

愛妳 我管不了是禍
未想過是為何
能愛著妳苦也未去躲
愛妳 最想得妳附和
像這宇宙諧和
妳像我不要亂去想 為甚麼

准我用情歌;如泣如訴



2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


2009-05-16 分類: 未分類

今朝番DN 朝早搭車見到hhc
約左karen係m記等  karen遲到-_-
lighting咩都未做過- - 悶死我
哈哈我想知飛機福果件衫整出來會係點xd
喂SM果個人真係好靚仔 開咁耐會呆左咁望左佢咁耐
放學見到jennifer同shan e佢地
唉唉唉唉唉;(
煮埋石頭蛋糕 喂我唔記得落蛋同落糖變左鹽
夜晚煮栗米班塊比媽媽食 媽媽話好食

曾話離別太等閒事 想放手我竟仇視
無論明白我連累你 即使你曾是未介意
曾為你想過偉大一次 退出這愛情行開一次
到你真的變心 我卻心酸失意

15/5
eng悶死我 曦曦冇做錯野我覺得成件事都係小fu既錯囉
我係到溫hist-_-哈tiffany果個好好笑xd
hist我要咁多次都拎滿分 死逼難逼自己去溫hist.
art覺得好怪感覺好怪咩都好怪-_-
lunch搵ms.ho 唔係到囉唔該
唔見左部calcuator
maths心不在焉 冇左部calcuator完全搵唔到自己既方向-_-
唔知自己做緊d咩  發左成堂夢.v.
home.e 哈哈有8分xd 好低tim;< 失敗既感覺真係差
係學校鯨吞左5個皇后蛋糕唔係難食喎-v-
大食怪又泥喇xddddd 佳佳同jennifer比我搞到笑死;D
放學waisze唔等埋我 結果冇去團契 下次先陪妳去喇:)
同grace佢地放 去左整眼鏡 哈哈係到搵con配xd
之後去左睇碟夾公仔 會合grace個細妹 my stitch跌走左-_-
差d係夾公仔間鋪打交  算喇之後係m記門口等waisze
哥哥話我個樣好似拍戲- -之後去左補習 補完習
去左新都城間冒險樂園打波  新紀錄自己打有428分
張卡冇晒金幣話唔定如果同呀爸打會有超過700分

13/5
今朝同grace番學(:
咩屎test應該會炒:( 成堂勁眼瞓--"
there are too much secret between us
geo` 叫35號25號答 叫37號27號答
eng` dict好低分-_- 8x/100 後面果兩條友勁高分囉--
算喇同tiffany同分=)  lunch又買麵食-_-
mmlc同cl.rm好多人-_- 我好抆!果下我想做一件事-_-
唉唉唉-_- 冇reading time  mrs.ng仲以為有
life.e 唉越講越抆!真係想打人!拎隻豬泥當擦膠
死喇我會唔會有人類豬流感 
中史派test得2x/25  附近d人都高過我(除左shan e)
朝早溫算係咁喇-_-"
project learning忍唔住笑左好耐 我之前做到成份都一塌糊塗-_-
mrs.tong個樣好似唐老鴨 個咀好配合xd
放學wif grace waisze  仲煩緊果單野

雖我為她喊過無數次;但我的心只有一個妳

12/5
geo止汗劑加牛奶味
eng同tiffany暢談:)
好唔鍾意佢!好唔鍾意佢囉
成個何嘉汶二代
都講左我病左囉-_-
我把聲緊係沙咖喇
哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼!
仲未寫果封唔知咩信!
唉-_-
CL得96分  莉莉有99分;<
憎死妳xd

琴晚同my lovely李心怡傾電話傾到差唔多十二點;D
winny bb妳幾時同我去唱k?