MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2009 年 3 月 17 日  星期二   晴天


2009-03-17 分類: 未分類

今朝換衫搞到好核突-_-
maths` test得35/43;<
bonus得1條岩`慢到我-_- 其他3條睇錯題目囉-口-
hist` 死啦又唔專心
CL`喂原來搞咁耐仲系搞緊同一樣野-_-
PE`我矮左2cm;< 旦系輕左4公斤喎[系屋企量]
"痕"死我啦果夠野` 嘻我sit-up有38-_-其實好差
見到呀yan呀彤oh i love it;p
lunch` 車野wif莉莉` 嘻我車好晒啦;>
reading time` 做中文工作紙
中文`悶死我
eng` wif tiffany` tiffany咩人泥咖-_-
我咁低分-口-我驚唔合格囉;< 好差好差 
收錯風.v. 唔夠時間做!
wongwunting!妳可唔可以寫字快小小!
放學wif grace to do flash! yeah~差小小` save埋就ok!
比人熄燈熄冷氣趕我地走-v-
系canteen見到zoe._. ok所有低form封殺-_-
跟住系學校門口見到phoebe`我同龜龜hi佢
<我等的士呀> by phoebe
<呢個時候冇乜的士咖喎> by grace
<呢個時候得垃圾車咋喎> by me
phoebe系垃圾!?xD笑彈放不停xD 
哈食左好多野肥死我,,
<乜妳有瘦過咩> by grace
5:50pm歸家._. 同龜龜傾野好舒服:)
做晒之前訂落既目標

wongwunting!plz work harder!
you can't like now in these several days!



2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


2009-03-16 分類: 未分類

嘩今朝同莉莉msn到1點..
系咁話要自殺囉-0-
喂今朝我早左番咖啦;>
中文默書` 嘩好差..
好似未試過咁差囉 勁驚唔合格.v.
又話要交張野我寧願留堂囉!測驗0分食屎啦妳!
中史test我合格 16/30 xDD
waisze讚我叻女;p
eng`無聊到死._. 
geo` 同其他學校既fd系到腥囉-口-
2nd recess` 哈我係咁尖叫-口-
劉洛b嚇死我!勁高音-口-
project learning` 比hhc話我鍾意雞雞-0-
mrs tong算點
妳咩事呀!哼哼哼哼哼哼哼
lunch`多謝waisze:) 嘻我睇唔到呀pig-0-
好彩waisze提我;> 嘻嘻嘻呀pig同我hi`我high爆左:;)
媽媽拎番測驗比我 唔洗0分
跟住仲要見到idol`嘩嘩嘩我癲鬼左!
食lunch wif 龜龜`waisze`媽媽`許慧b`kcy`
嘻我今日食得好快;>  去左2P痴餐;p連彤彤同鄧寶寶既薯條好好食;p
跟住派默書` 得63  f.2未試過咁差 [f.1次次都唔合格xp]
狂抄測驗果份` 喂我好慢` 抄左半粒鐘先抄完._. 
reading time`狂執野;> 悶死我-口-
maths` 哈唔滿分都淨係錯一條咋xD  唔夠時間做bonus question;<
IS. quiz` 莉莉冇事呱.. 流鼻血-口- 
quiz一定合格  錯左1條咋好似;p
派quiz太差囉! 13/19`
喂我feel到自己退緊步!我唔可以再咁懶散!
放學wif waisze,grace,媽媽`
哈好好笑笑死我;>
係mtr巧遇曦曦:)

down唔到flash.v. !
愛情=信任x[回憶+時間]除資產-世俗枷鎖
真係要咁複雜咩?



2009 年 3 月 15 日  星期日   晴天


2009-03-15 分類: 未分類

今朝本來諗住7點起身畫畫
點知9點先起到身-_- 
跟住10:15去LT` 去m記食魚柳包[喂我記得走醬!]
得葉詩詩同我-_-
曦曦11點3先泥到` 
畫腳印!哈我介紹得好好笑`
玩candle真系幾好玩!我想燒紙;p
跟住影相* 哈勁飲勁食勁好笑!
第一次見NCH好似食到嘔咁` 12個饅頭點食-_-
喂其實我都想飲支550ml既可樂xD
見到1D個崔嘉雯` 感覺有d似TTY或者MCY-3-
之後食野`我好似前世未食過野`
食左勁多野` 2x三文治` 食左2次飯`
飲左蘋果綠同菊花茶-0-
加埋個朱古力蛋糕岩岩好;p
fat die me!
關miss個問題其實令我諗左好耐...
跟住氹掂曦曦同葉詩詩陪我去冒險樂園玩籃球機;p
哈我地好耐冇打` 太差-_- 得207-_-搞錯!
哈打到出晒汗`熱到除嬲` 睇曦's 相機入面有句野
<我的熱情hey!好像一把火!> 之後同葉詩詩high左咁係到唱;p
去JOSCO果層廁所` 點知work in process` 跟住落左去下面果層
點知臭到妳呀爺呀媽個仔丫!沖唔到廁@@
跟住去JOSCO`買三文魚壽司`嘻嘻嘻`
今次曦曦陪我玩果部機;p   哈我下次都要玩xD
跟住去後樓梯食` 哈wasabi勁攻鼻!
辣死我-_- [辣但每次都要食喎-v-]
i am soy sauce monster
哈曦飽得制我食埋` 今日食左勁多野;D 好滿足=D
3:35pm歸家._. 竟然撞到非洲人喎;D
其實果刻我feel到我自己塊面好熱...個心跳得好快-v-
好彩佢睇我唔到;p 夜晚同catherine sms`
岩岩好;p 好滿足 
[油埋比賽福畫更滿足:) 成手塑膠彩好核突-口-]