唔開心又可以點講._.
唔開心又放係心到`
番到學校又扮冇野-_-
妖SOL鬧我地囉今日`哼
話我地嘈住佢班乖女溫書`仆啦!
i am very jealous!
jealousjealousjealousjealousjealousjealousjealousjealousjealousjealous
i don't know why i like that!
just continue to be unhappy:)
thanks for all my friend:)
watched the film during eng.lesson`
thanks for shan e to make me laugh;>
誰羨慕像我這樣強的人
長期地建設暗角都要扮開心
若你敏感能明白我的幽暗
閒來無事假裝慰問我 別要苦惱做人
遺憾是像我這樣強的人
明明是我痛過你都要扮振奮
就當摯親從遺憾裡攝取興奮
在你身邊只得耕耘難分得衷心一個吻
10-3-2009
唔該d人,,
你咩事牙?勁憎你囉好冇你痴咩線以為自己好叻呀!
你牙爺丫-_- 你f.1鬧我囉!1D d人幫我係因為我岩!
妳錯就周圍同人講我錯囉-口-
3蚊咋嘛..我比妳妳又話我唔90度鞠躬就告比老師聽
妳咩事呀?又要同其他人講假野泥屈我!妳咩事呀?
仆啦妳`妳知唔知勁多人都憎妳囉!
其實我地唔講唔代表鍾意妳!妳鬧ccm村姑
其實我覺得佢冇做錯野囉 唔洗咁話佢牙!
你洗唔洗咁講佢?佢邊忽得罪左左妳呀?
今日妳咩事呀我真係忍左妳好耐!
妳條粉皮收皮啦妳!
中文派test我幾多分關妳咩事呀!
1st term中文得一百零幾就係到串人!妳英文都唔過130呀!
好心妳收皮啦!某某搵我一齊補習關妳咩事呀!
妳叫佢唔好理我囉好冇.v.
某某搵我補習關妳乜q事` 我地諗住同埋babe補囉
3個1齊補咁又點?妳唔通要我地就妳去tuen mun補!?
你有問題咖!琴日project learning我真係頂唔順妳!
妳做過d咩?又話寫過野-_- 全部都係我寫囉
丫係呀妳有寫過!妳寫左妳自己個名咋!
係呀我部電話係廢機!咁點 好過妳呢個廢人!
成日講人是非其實某某都好唔鍾意妳囉!
其實全世界都好唔鍾意妳囉!妳諗得太多!
今日debate我同劉洛b坐關妳咩事`
妳有咩資格痴落佢到呀妳都痴線!
死都要撞開我囉`妳冇野呀!?
今日妳講野勁細聲囉`扮溫柔呀?
果兩條肥佬妳都岩?正一死肥婆-_-
仆啦冇腦弱智人士!其實妳差其他人錢好耐都唔還
果3蚊就根根計較!妳老媽子丫!
妳好好呀?妳都痴既!我冇用粗口鬧妳咪好囉
我同某某都有家教既!我未鬧晒咖!我唔鬧住咋!
我唔排除會鬧或者打妳 [希望唔洗啦-v-]
哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼
|