今日番到去勁晏._.
中文..好眼瞓
中史冇energy去抄-_- 抄得勁慢 
有d跟唔上進度-v-
eng` 無端端unseen囉-_- 85咋好似-_-
geo` sms wif東`debbie`
我想殺死莫曉東囉 話csy寫字好細粒點睇
東答`用眼睇-_-
assemblyx2 sms完全收唔到@@
做功課 -_- waisze;>
ms chan講估仔..講咩估仔呀?
從前呀,有隻大笨象,係河邊吸水...
笑死左
lunch` wif christine同黃天欣
哈黃天欣食完飯要柯屎xD
食唔晒 好晒野-_-
搵r0nnie佢地etc
哈搶左Judy番屋企;p
Judy係我 我要食蛋糕=D
reading time`唔知點解勁攰
跟住pa低抖-_-
maths` i lose many energy._.
IS` 嘩ass錯勁多-_-
放學等2P等到ab0ut 4:05pm
哈我好鍾意個膠圈 好有彈性
彈出馬路又彈番番來 成班友玩到high晒
設計專利權by我同葉詩詩;p
哈 跨出馬路撿番來玩 好好玩!
wongwaiyan勁大膽xDDD搞笑;> |