MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


2009-06-19 分類: 未分類

本來今日約左ccm去玩唔同其他人去玩;<
點知佢呀媽又唔比囉
結果唔知點解6點幾就起左身
跟住睇惡作劇之吻
冇人陪我叫鄭完暢好靚仔
自己一個睇好寂寞;<
好靚仔好得意好善良好可愛好溫柔好有愛心好搞笑好體貼好型etc...
哈哈今日差唔多睇晒
其實呢套我已經睇左5次或以上-__- 
寶寶我想搵妳去玩;< 一齊叫一齊玩
麥麥我想搵妳行街
jolly我想搵妳打牌
曦曦我想搵妳碌齡 唱k
哥哥我想搵妳玩wii
老公我想搵妳去玩 everywhere都好
錢錢老婆我想搵妳溜冰
葉凱彤我地去玩千秋-_-
我要去玩呀!!!!搵人陪我-_-
[其實有人陪-_- 我要玩盡佢!]
哈同grace係到鬧
明明就係尹梓皓靚仔d 翟浚珀咁樣衰
[喂我好似打錯晒d名-_-]

就是連做夢也會笑

22-6-2009
今朝同grace曦曦番;>
明明我就冇遲到喇;<
考oral mr.hui好搞笑-_-
佢隻鬼手想點
11點先考到我-_-勁耐囉唔該-_-
之後grace甩我底-_- 又話canteen等又話唔同我放妳想點
又話要同d姨媽姑姐飲茶!哼算喇遲d同埋媽去玩
搭搭下36A都可以見到李嘉豪 好興奮的說
番屋企睇左陣惡作劇之吻去食飯
之後去寶寶屋企
哈我做左件糗野 我掛住打比寶寶一野撞左落塊玻璃到
連斬緊燒肉果個都望我
打牌我贏到喇我贏到喇!
哈哈我地係到教壞人
ceci個細佬叫馮立峰(?) 我地都諗緊林峰
寶寶好正哈哈  什麼阿蓉的細妹好似惡作劇之吻個楊芸
個樣有90%似! 超變態啦
我不停咁大笑 其實我都唔知點解-_-
番到屋企比呀媽鬧 我頂!想點呀
出一陣洗唔洗鬧我 以後唔比我睇電視/戲 妳都痴線囉!
真係好唔妥妳 搵日我真係可能會離家出走



2009 年 6 月 6 日  星期六   晴天


2009-06-06 分類: 未分類

hebe生日快樂;>
sorry遲左一日;<
話說6月6好似wongheiyu生日-_-
如果係就生日快樂埋喇<3
eng.x2 小fu話由頭講過有咩tense
個ann仲舉手話好 無聊死我-_-
最後兩堂小fu教既英文堂
佢教左我兩年要走 但係我冇唔捨得
仲想佢快d走 以後冇人日日英文堂叫我答問題
hist. 我破左紀錄xdddd
V.A. 個test合格我勁開心;>
lunch又錯飯-_-" 我成日借人錢唔記得還-_-
唔知點解好唔開心 不過算喇-_-
哈哈老公個bearbear係咪驚喜呀
好靚好得意;p 不過我知好貴
reading time` 係到執野
maths` 以果個咩ms.ng好唔掂囉 讀錯我地好多人個名!
我要番ms.lau呀;<
n.w.我hea hea hea-_-
放學同惠斯珊珊放;>
sorry曦曦 下次同妳放喇;>
行到成身出晒汗 我地要搶人地的士喇下次
去到自修室 嗅到自己好臭哈哈
又見到李嘉豪喇eye contact;> 哈哈
之後比wph嚇死我-_-好喇
fighting for final._.

ms.lau msn係tamama做icon

陀槍師姐係咪去到第4輯喇?=_=

再嬉笑也難忘記為妳怎樣淚流
今日係德田撞到mrs.tong
佢同佢老公個咀都係好似孖潤腸

17-6-2009
今朝番學wif曦曦;>
搭車落觀塘果陣全程同ccm sms-_-xd
英文list.好無聊-v-
放學好搞笑
哥哥越行越快我地係咁叫佢行慢d都唔得
ty勁大聲叫
陸子情妳行慢d呀
跟住陸子情即刻跑左去ty到
勁大班人係到笑xddd 
哈哥哥妳認左佢喇;D
之後哥哥唔想番屋企我地去左apm
哥哥話咩吊高來賣 話唔好理o麥o麥同呀瑭
跟住我地話降低來賣
哈原來吊高來賣果個係o麥o麥同呀瑭
話兜錯路-_- 笑死我地xddddddddd
聽日去寶寶到打麻雀;p
搬屋? 遲d先喇xddddd夜晚先去搬喇;D

我發覺我又鍾意番妳-_-
朝早m記一路食野一路望妳囉我頂!
曦曦話我面紅得好緊要;D
算喇1個禮拜之後就唔會咖喇
너의 하루에 나란
없겠지
추억조차
없겠지만
너만 바라만 보고있는

자꾸 눈물이 흐르고있어
너의
뒷모습을 보는것도
행복이야
아직 나의 마음을
몰라도
끝내 스치듯이
가도
니가 너무 보고싶은

너무 견디기 힘든
날에는
너를 사랑한다 입가에
맴돌아
혼자 다시
crying for you



2009 年 6 月 4 日  星期四   晴天


2009-06-04 分類: 未分類

今朝勁晏起身-_- 未做謄文囉
IS係到溫中文xd
水火箭好kai 個呀sir好白痴
RSC` 佢問我地果d好難 痴線玩暗寸呀?
PTH`考oral 哈grace果條係個人修養
笑死我同婆婆 grace都冇修養xd
中文x2 默書 我頂!
我第一次默書唔合格
第一次0分囉.v. 要re-dict
test都ok喇-_-
lunch係咁幫人拎野-_-
明明我霸左部機又比人地霸番-_-
maths` 最後一堂ms.lau同我地test
好唔開心 點解份卷難成咁T^T
ms.lau要走喇;< 聽日堂maths唔係ms.lau上囉
eng` 小fu仍然係80年代到 d歌係Beatles-_-
之後播love story 好多人都唔知邊個係Taylor Swift-0-
太差喇 之後想播avril lavigne 不過唔比
放學同grace`珊珊`杜杜
係canteen攬住哥哥 果刻我想喊T^T
哥哥果然係哥哥 我未行到妳就知我想攬妳
之後行行下我竟然.....
catherine係我後面 我即笑左xd
杜杜多謝妳既安慰
之後去m記食野
冇去自修室冇睇李嘉豪
好喇聽日去番溫書睇李嘉豪;>