
Don't kiss me so hard
All i wanna do is be with you be with you
只怕我自己會愛上你
哈哈核突男著黑色adi 我著金色adi好襯*v*
今日遲大到! 自己好離譜.v.
番到去岩岩好 都係我同寶最早番
係到等人來果陣 得意男主動同我地講野xd
<咁早番來唔洗等開舖咩?>得意男
<下?>我
<咁早番來唔洗等開舖咩?>得意男
<下?>我
<冇野啦>得意男 佢隻手唔知點樣整開 好得意*v*
得意男件衫好型*v* 恤衫*v*
跟住一陣核突男番來
佢著校服*v* 哈哈原來我地既距離咁近
間學校近到咁xd 之後換左衫 佢個背"狼"好靚我好想買!
佢件衫好低b好得意我有件差唔多款xd
之後傳好多人過檔 得意男過左檔.v.
我有幾粒鐘係唔開心 哼無端端勁認真咁講唔同我地一間
搞到勁唔開心囉;< 之後偷懶
無端端見到J0J0 閃入7仔 跟住比佢見到 佢係到鬧咩
<妳估我盲咖 快d上去做野>
嚇死我地-_- angid勁好彩見唔到J0J0;<
之後寶寶無端端打比我話得意男番左 哈哈
即刻跑落下一層 唔洗8秒!好快xd
之後冇講野又上番去 之後又跑落來
唔洗10秒!yeah!好快xd
之後係到傾 問左佢d野 話商業秘密
跟住話咩都問得佢 除左商業秘密
早知問埋佢電話 msn facebook!xd
講果陣痴到好埋 不過身高差成個頭
傳同佢拍拖條女係對面 但係好似分左手 佢條ex女係咁望過來=_=
上面福相偷影xd 影完之後比寶睇 無端端得意男係隔離叫左句<點呀>
嚇死我同寶竇!
之後我同寶寶講緊秘密果陣 佢無端端係後面叫我地
近到差d咀到!嘩*v* 跟住係到玩xd
之後寶代我講左句好想踩佢
跟住佢好似講左句話咩係咪要踩呀
跟住度我隻腳同佢隻腳 串我隻腳短
其實唔係短好多姐 係個身短好多!
哈哈哈跟住到踩 嗱嗱嗱我捉到佢隻手
我不停笑有一下我差啲唔小心掂到佢下體
嘩嚇到我唔敢同佢玩0_0 之後佢去食煙 我地番去話收工
跟住見到得意男 佢笑著望住我地xd (其實係咪望住我地咖-_-)
之後同老板傾野 傾完安心好多;>
係到問老板核突男既野;D 哈哈哈收取情報!
老板係到暗寸得意男番工只係溝女!
之後收工 寶寶做左件糗事xddddddd
p.s.核突男原來係小丸子-_-(本身以為另一個)
得意男叫刺身 哈子軒 iloveit
★多謝寶寶姐姐
6-7-09
哈哈我同寶最早番;D
跟住落吉野家幫J0J0拎番d野
之後得意男同核突男都著紅色衫
比J0J0話佢著情侶衫
哈哈笑死 跟住得意男話d污英只會"樓"屎
我同寶寶係到笑 之後d人guess到我地講咩
核突男之後明啦笑死 有隻污英"樓"J0J0個頭
笑死!跟住核突男坐得意男大脾 嘩好機feel!
之後仲要係到玩 好似果個咩搞野 唉唔知點講xd
之後係到"un" 得意男一野整起佢
<x!你冇野嘛 xx你!>核突男
之後J0J0講<x你老x>
<我老x依家係屋企番緊覺喎 丫 我記起啦 我老x一陣要睇醫生>by 核突男
笑死我地 傾左半個鐘計 笑到哈哈 對唔住我笑點比較低
太多笑位 不能盡錄xd
之後開工啦 哥`欣`雪來探班
哈哈同哥攬 好舒服xd 唔捨得放手咖xd
嗱唔好亂諗野 依家已經冇啦!
無端端得意男勁型咁行過來話
<勞xx啦 走啦> 跟住行啦 係勁型咖!
佢主動同我地傾計話
<妳地幾多歲呀> 答左佢地啦
跟住唔同我地講野啦
之後劉洛b來 哈哈我做左好多野好樣衰-_-
買衫扮成熟-_- 條褲太短好唔習慣!
我變左劉洛b老婆 xd
核突男同得意男打交 成盤好似我咁高既花跌左落地下
嘩 勁變態*0* 但個盤冇爛!
哈哈 之後有管理員來整番起
之後收工啦 寶話想撞核突男 我同佢調位啦
佢無端端爆左句<sh*t!>
之後得意男同核突男望住佢哈哈;D
之後去左游水嚕 游完發現電話有15個未接來電
全部都係寶寶打來 個電話竟然唔會冇電喎(本身已經得番小小電)-_-
嘩好長-_-唔打啦長爆!
天天都需要你愛
我的心思由你猜
i love you
我就是要你讓我每天都精彩
天天把它掛嘴邊
到底什麼是真愛
i love you
到底有幾分說得比想像更快
是我們感情豐富太慷慨
還是上天安排
是我們本來就是那一半
還是捨不得太乖
是那一次約定了沒有來
讓我哭得像小孩
是我們急著證明我存在
還是不愛會發呆
baby
不得不愛,不知快樂從何而來
不得不愛,放下悲傷從何而來
不得不愛,否則我就失去未來
好象什麼尤其不能自己很失敗
可是每天都過的精彩
天天都需要你愛
我的心只有你在
i love you
我就是要你讓我每天都精彩
天天把他掛嘴邊
到底什麼是真愛
i love you
到底有幾分說得比想像更快
會不會有一點無奈
會不會有一點太快
可是你給我的愛
讓我養成了依賴
心中充滿愛的節拍
天天都需要你愛
我的心隨有你在
i love you
我就是要你讓我每天都精彩
30-6-2009
我覺得我地既距離越來越遠
一句起 兩句止.
拖泥帶水
紅杏出牆
26-6-2009
中史合格好開心好開心好開心
我癲左xd
只有上年mid-term 我中文中史先試過一齊合格
算啦 這麼黑仔
之後去左寶寶屋企玩
哈;D 我的億萬麵包好好睇
鄭完暢好女人啦!
好衰不過好靚仔;> |