MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2009 年 9 月 15 日  星期二   晴天


2009-09-15 分類: 未分類

今朝6點起身
超8號早知唔起身-_-"
之後成1點先起身哈哈我瞓左十幾個鐘
同條八婆為左條maths係到嘈
兩個都痴痴地線咖哈哈
又唔認係傻喎-v-
我好想睇死神來了4喎
但又比妳搞到好想睇花嫁喎八婆
八婆我係死婆囉好冇
kaikai地咖!xd
同ccm老婆傾電話 我明明不嬲都寬宏大量
妳唔厄我咪得囉
痴線我同奇拿傾電話
超變態 搞到我喊囉好冇-v-
但奇拿已經down到唔喊
加油呀矩形常在妳左右

熱情沒有減少反而增多

拿妳開心番就好
琴日嚇死我 鉅形鉅形矩矩形

12-9-2009
琴日番學本來wif曦曦
但係遲左結果同奇拿番(:
哈我見到hy hy hy!xd
真係幾靚仔 但係cct好寸囉好冇
sunny叫陳陽光丫哈哈
喂好耐冇搭過校車番學
英文堂佢話我係咁用咩咩wearing
我後面隔離果個用得我唔用得囉-v-
D色又難睇喎-_-哼哼哼哼哼哼
PTH`同step唱歌哈哈
<別看我只是一隻羊>
<今天妳要嫁給我 聽我說手牽手 我們一起走>
放學wif ccm grace shamsham
無端端流鼻血-v- 跟住見到曦曦
哈哈佢超無奈-_-"
痴線流左個半鐘-_-
4點幾去身體檢查
點會同佢同一個時間咖-.-
好彩我遲左半個鐘去xd
唉-_-"
我重左又矮左-__-"
之後去apm買野
家姐之前做bauhaus識人
依家去果到買野有6折(:
不過我睇中果件6折之後都八百幾;<
見到哥同小丸子-v-
我係咁hi哥
哥係可以完全睇唔到我

再友好的最尾會變生疏

http://www.kfps.edu.hk/p6.html
小學既上去睇-_-
我知點解咁熟啦 因為係我小學校長名囉-v-

無聊既對話-v-
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
你讀邊間小學?
蛋糕仔
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
基法(油塘)
 
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
 哦
 同一間小學....
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 係?
 妳依家form幾
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
 f.3
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 咦同年-.-
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
 嗯
 你讀邊班丫
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 我係咪識妳咖? 6C
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
 我都估到你係小學加我
 小學同學
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 點解估到
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
 因為呢排有好多人add我
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 下-3-
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
 而佢地都係小學同學
 所以咪估你係囉
 咁你叫咩名丫?
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 妳呢
 妳小學讀邊班
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
 6d
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 中文名唔該
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
xxx
 咁你叫咩名....
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 喔 原來我真係識妳-v-
 xxx
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
 -.-
 哦
 哈哈
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 原來搞咁耐係識對方 xd
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
 我記得你係邊個
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 我都記得;p
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
 嗯
 之前一齊打羽毛球....
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 有咩
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
 -口-"
 唔係
 up錯野
 我睇錯左你個名
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 er.... 
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
 嗯
 我冇記錯...
 你好似有個名叫「馮太」....
 係咪?@@
 小學果時
-                              ❤  ElsA ` ;> SweetheartAbsenT ;; 說:
 -_-"咁耐年前既野妳都記得
『蛋。糕。小。朋。友』 說:
 多謝大家
哈哈

喂同我讀同一間小學既快d洗腦呀!



2009 年 9 月 14 日  星期一   晴天


2009-09-14 分類: 未分類

今朝好彩有人sms來
如果唔係我可能八點都未起身-v-
之後費事曦曦等 佢番先
哈曦曦話同mws好似每日都鬥耐等
哈好啦我聽日唔會遲到啦(:
同奇拿why番 奇拿high到
番到去狂趕功課xddd   哈maths好無聊
recess同奇拿去拎簿 嘩好彩見到何倩然如果唔係都唔知點拎上來
step快d番來啦):
中文堂勁驚抽中我assembly對著佢超無奈-v-Ivan呀哈我想知寶寶咩樣xd
之後去3ruth食lunch
其實我唔係特登囉好冇
我點知佢係到 係myt話過去3ruth食嘛
食完之後同奇拿去樓下買野飲
哈哈奇拿妳係咪好開心:p
哈哈見到佢我又見到我idol喎
不過佢病左 所以佢請我食佢d野:p
咪派簿比人 之後同奇拿傾計
哈我唔知點解諗起果首歌;
<生命就似是湖水 全因為妳>
唔記得之後啦xd有一段我唔知點解超高音囉;D
哈哈好好玩好好玩reading time繼續搞d簿
step妳快d番 我搞唔掂 痴線咖有條白痴仔係到搞事xd
頂搞到我支筆斷墨囉八婆xd
隔離等緊果個望住超無奈-v-
臨走仲要搞我把鎖喎八婆xb
跟住條八婆冇野睇喎又直呼我全名
明知我超憎人叫我全名喎八婆八婆xd
英文超悶超寂寞 step
宗教發緊夢@@ 悶死
中史哈哈CPK冇番 it’s a good thing
同奇拿一齊坐寫日記 哈哈我本野好靚:p
我發現原來我未寫佢既資料*0*
wly拎過來係到問做緊乜妳個八婆做咩話佢知xd
之後放學 比牙煲同惠斯x xd
唔好嬲啦:D 係到買雞蛋仔同去許留山買野飲
頂條友比左我同煲杯野其他人囉
之後搭車見到嘉嘉我同寶寶插隊
係到鬧後面果兩個人八婆
鬧埋果兩條友會有車禍xdddd
最尾去埋搭的-_- 搭的都要等哈哈岩岩好每人一架
<頂條八婆丫我地走左佢一來就來4架車 八婆丫!>
超激動xddd 搭搭下寶寶無端端差d開門囉變態
之後搭搭下的士聽收音機話唔知邊到突然發生幾單車禍
我係到狂笑 妳地d反應咁慢咖!xd
之後落車發現果兩條八婆早過我地喎!
係到鬧 之後去買蛋撻  嘩個咸濕佬又係到!
番屋企瞓左兩三個鐘-v-

死啦我係咁講八婆
我家姐琴日係藍田都用左千二蚊!
買咁多件衫做咩-_-“
加埋之前2%salad
冇左二千!
因為有樣野比佢知道左

我只怕熱情即將冷卻



2009 年 9 月 10 日  星期四   晴天


2009-09-10 分類: 未分類

今朝哈哈終於早過曦曦
唉PTH好好笑;D
放學後wif奇拿寶寶食飯
之後同奇拿去apm行
行行下我叫<好急尿呀>
<好似個仔咁同牙媽講>by奇拿
之後見到老婆 去玩cushion球
之後去廁所影完相同奇拿買野
3點半歸家.

好唔開心好失望估唔到真係估唔到
Image397Image396

9-9-2009
哈今日見到catherine*v* 
一野衝左過去附近既人嚇死晒xd
maths超激動好唔妥你好唔妥你.v.
仲激動過mr.lau
之前個小息同ccm老婆拍晒枱咁鬧
鬧到打左鐘都唔知-_-"
哼哼哼哼哼咁多人死又唔見你死
放學好蠢咁同奇拿why行番番學校
因為未比報紙錢-_-"
哈哈我見到kammie in the Hiu Lai Court :p

哈我諗緊有陣時會唔會係我諗得太多
好唔知點面對妳
好想劃清界線
妳知唔知妳有陣時好黑人憎
其實做fd唔需要做到咁 有必要嗎
我竟然岩岩又為妳喊
哈果段野真係好感動好感動 一段野我都唔知喊左幾多次:S

8-9-2009
病死-v-
我都被列為疑似豬流感病人
但係點解我冇假紙-_-"
咁我繼續傳播病毒xp

離婚議定書
ccm老婆請問妳願唔願意同elsa老公離婚
無論殘疾 生病 勾佬都唔會理佢xddddddd
贍養費每一百年一蚊xd
哈哈好啦唔玩啦(:

哈哈其實我發覺我有d想同妳劃清界線
但係諗諗下又其實唔係喎
sorry呀 之前同妳講話同妳唔熟
哈其實我都唔知-.- 算啦forget about it
今日同ccm傾電話好似諗通左好多野(:
未命名 - 2xd