今朝哈哈終於早過曦曦
唉PTH好好笑;D
放學後wif奇拿寶寶食飯
之後同奇拿去apm行
行行下我叫<好急尿呀>
<好似個仔咁同牙媽講>by奇拿
之後見到老婆 去玩cushion球
之後去廁所影完相同奇拿買野
3點半歸家.
好唔開心好失望估唔到真係估唔到
 
9-9-2009
哈今日見到catherine*v*
一野衝左過去附近既人嚇死晒xd
maths超激動好唔妥你好唔妥你.v.
仲激動過mr.lau
之前個小息同ccm老婆拍晒枱咁鬧
鬧到打左鐘都唔知-_-"
哼哼哼哼哼咁多人死又唔見你死
放學好蠢咁同奇拿why行番番學校
因為未比報紙錢-_-"
哈哈我見到kammie in the Hiu Lai Court :p
哈我諗緊有陣時會唔會係我諗得太多
好唔知點面對妳
好想劃清界線
妳知唔知妳有陣時好黑人憎
其實做fd唔需要做到咁 有必要嗎
我竟然岩岩又為妳喊
哈果段野真係好感動好感動 一段野我都唔知喊左幾多次:S
8-9-2009
病死-v-
我都被列為疑似豬流感病人
但係點解我冇假紙-_-"
咁我繼續傳播病毒xp
離婚議定書
ccm老婆請問妳願唔願意同elsa老公離婚
無論殘疾 生病 勾佬都唔會理佢xddddddd
贍養費每一百年一蚊xd
哈哈好啦唔玩啦(:
哈哈其實我發覺我有d想同妳劃清界線
但係諗諗下又其實唔係喎
sorry呀 之前同妳講話同妳唔熟
哈其實我都唔知-.- 算啦forget about it
今日同ccm傾電話好似諗通左好多野(:
xd |