MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2007 年 8 月 26 日  星期日   晴天


推介比寶儀~~ 分類: 未分類

之前同寶儀去飲珍珠奶茶.....

我琴日同我老豆去買野o陣....

有種維他既飲品....好似奶茶味...

你試下飲丫~~

唔記得乜野....

好似係"末"香荳奶~~

試下丫~

更改時間:27/8 19:19



2007 年 8 月 25 日  星期六   晴天


好熱呀 熱死la!!! 分類: 未分類

琴日搭我老豆架車番學.......  但係一邊好好陽光.......過左個"蟬馮" 之後....就大雨都嘔....搞到我濕哂......

勁恐怖~~

係12:56am先去畫畫....

搞到差d遲到.........

今堂終於教畫畫la~~~

油到支畫筆

藍色+紫色~~~

幾令~~

之後學完~~去左7仔買左個碗仔翅~~食左15分鐘= =   但係Ling姐飲自由"侵"(細)飲左30-45分鐘= =

之後去左藍田圖書館~等佢還書同預約  佢仲未飲哂杯野!!!搞到我要係門口拎著個畫袋x2+杯自由"侵"

之後行左去同拎姐行左去吉之島附近.......叫佢陪我去吉之島買三文魚壽司,佢又唔肯........點知冇得買..話太早= =

之後去左搭車番屋企.....番到屋企都係3:00pm咋.....(比Ling姐搞到要跑!!!)

之後我用左陣電腦......就要同我d屋企人食晏就...(都4:00pm la)用左2分鐘跑左上去秀x坪(係我屋企樓下計~)

之後食完之後....就搭番電梯番屋企la

見到Mario兄弟入面o個多一條命o個菇~~綠色o個

見唔見到.........    其實o到有兩個人...係咪好似一個人呢!??

想睇既問我la!!!  之後番左屋企....好乖咁打NDS lu -3-

更改時間:27/8 19:45



2007 年 8 月 24 日  星期五   晴天


邊福好呀??? 分類: 未分類

而家呢福係我用緊既....(a)

(b)

(c)/(d)

(e)....

a同b係剪左頭髮既....... c,d,e係未剪頭髮既......幫我簡下丫....唔該~