琴日搭我老豆架車番學....... 但係一邊好好陽光.......過左個"蟬馮" 之後....就大雨都嘔....搞到我濕哂......
勁恐怖~~
係12:56am先去畫畫....
搞到差d遲到.........
今堂終於教畫畫la~~~
油到支畫筆
藍色+紫色~~~
幾令~~
之後學完~~去左7仔買左個碗仔翅~~食左15分鐘= = 但係Ling姐飲自由"侵"(細)飲左30-45分鐘= =
之後去左藍田圖書館~等佢還書同預約 佢仲未飲哂杯野!!!搞到我要係門口拎著個畫袋x2+杯自由"侵"
之後行左去同拎姐行左去吉之島附近.......叫佢陪我去吉之島買三文魚壽司,佢又唔肯........點知冇得買..話太早= =
之後去左搭車番屋企.....番到屋企都係3:00pm咋.....(比Ling姐搞到要跑!!!)
之後我用左陣電腦......就要同我d屋企人食晏就...(都4:00pm la)用左2分鐘跑左上去秀x坪(係我屋企樓下計~)
之後食完之後....就搭番電梯番屋企la
見到Mario兄弟入面o個多一條命o個菇~~綠色o個
見唔見到......... 其實o到有兩個人...係咪好似一個人呢!??
想睇既問我la!!! 之後番左屋企....好乖咁打NDS lu -3-
更改時間:27/8 19:45 |