| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 30 日 星期一 |
|
2006-10-30

|
|
今日好遲起身.....
玩電腦....點知牙ba返黎....=.="
好得玩tim..>_____<"
打左篇野俾你...(上一篇)..
自己睇啦.....=0="
冇咩心機...仲嬲我?!我要講既係上篇講哂...
做功課.......而家同緊7個人MSN....
應到死咁滯...-0->>>最搞笑..
樹榮個個...-0-"
唉....你幾時先唔嬲我牙?!
完全唔想打日記...>____<"
|
|
打出黎既時間︰2006-10-30 10:38 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]請灌水~~
  
   |
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 461 | »
|