| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 12 日 星期一 |
|
去旅行!^^

|
|
今日去旅行呀~搭左1個鐘車車∼我同siuyan同
snowman係到聽歌,玩得興高采烈既時侯..
呀葉生同刁生係到玩電話∼無奈= =
珊豬send message話旅行o個度好悶∼
咁就慘lu...好彩都唔係好悶姐^^
去到後∼我,siuyan,snowman,楹螢
想去打麻雀,點知...去到佢話18以上先得∼
我地邊有18呀,玩咩@@見到人地搵miss,
所以我地走去搵呀miss kwong,
佢肯呀^^,yeah∼唱左1個鐘∼我地都唔係唱歌∼
根本就係叫既^^超開心呀,snowman唱歌超好聽呀∼
打左俾ocean,佢知道snowman唱歌就話要黎聽
la∼後來,我地捉左曾sir入黎,佢唔肯唱呀∼
差d就屈到佢唱ga la!!
唱完k就返去燒烤∼明明係買哂野∼
唸住幾個人燒ga ja∼點知去到,明明唔係呢個壚既人
又走埋過黎,點燒呀∼十幾個人∼cherry同雯女
又掛住同d"仔"玩= =燒到2:00去左買糖糖食∼
返黎搭車既時候超好笑∼我help呀snowman
同siuyan影相∼趁呀羅x傑訓覺既時候影,
個樣超爆笑∼返到黎影相相∼部相機冇電呀><唔制呀
|
|
打出黎既時間︰2005-12-12 09:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]請灌水~~
  
   |
« | 432 | 433 | 434 | 435 | 436 | 437 | 438 | 439 | 440 | 441 | ... | 461 | »
|