Cursor by www.Soup-Faerie.Com

DSC01803P03-28-07_12

alicesze2004
暱稱: Alice
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-25
2007-05-22
2007-05-12
2007-05-10
2007-05-08
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 1 月 7 日  星期日   晴天

 

夜晚補打既,,,=.=''

經過琴晚俾唔同既人鬧過之後....

諗通左好多野啦......我一定會努力....

唔會好似而家咁架....!!!!!俾人鬧就淨係喊...

一定唔會輸架...實行作戰計劃A....XD

唔想多打了.....POST歌詞算了....HEHE

大細心

若是問志願 我想你開心
你愛那一個 自然換到傷感
才叫我無限細心 唯求使你
曾陪我 可快樂至今

是自大志願 制止你心酸
要對你心軟 給你打算
憐愛你 從未覺得倦
上天恩賜我 怎可怨

事物會消逝 愛侶會失勢
我有的一切 自問也許值得你快慰
做情人一世

*
令你開心不顧甚麼
明白愛你不可出錯
如令你有一點不妥
誠懇去認錯
會叫我更加好過
為你傷心不算甚麼
曾預算過犧牲更多
如若計較得失因果 不是我
在懷裡有你 哪曾活錯 *

並沒大志願 我只要相戀
要愛到很遠 不再幽怨
呈獻我 償盡你心願
用坦率對你 不兜轉

Repeat * *

----------------------------------------

好啦,,,,咁就差唔多成日啦....

作戰計劃a成功啦......

清哂所有功課,,,,爽牙....hee~

因為想搞番掂份is書.......將本書由頭睇尾..

由尾睇番上頭都唔知咩係sodium hydroxide..-0-"

點知一上網就搵到...無奈....碳酸鈉囉...=.="

今晚睇加菲貓,,,,,,cute...>3<"

好似好低能tim....=.="kaka~

 

打出黎既時間︰2007-01-07 03:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]請灌水~~