| 2006 年 9 月 16 日 星期六 |
 | |
|
 
去花姐家* |
|
今日去了花姐花*有/\/\E,文,魚旦,比卡超.."
去到佢屋其"細左佢間房..因換左張床*真的很細呀!
大家都頂唔順...出左街買野食...
借左碟..買左好野食返黎..
借左"愛上屍新娘".."買鬼回家"AND"小孩不笨2"
"愛上屍新娘"[好笑+小恐怖]港片*
"買鬼回家"[幾恐怖..不過睇一陣佢部電腦又輕機+講日文..
勁冇心機睇..睇左1半左右]日片*
"小孩不笨2"[大野囉..黎個睇到我喊...]新加波片*
睇完3隻都要8點幾~覺得最好睇係"小孩不笨2"
D仔幾靚仔>\/<..係佢大過左拍既..
-*----*-----*-*----*-----*-*----*-----*-*----*-----*-*----*-----*-*----*-----*
SO YA!
|
|
刊登時間︰2006-09-16 11:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|

|
|
SIU云!!* 於 2006-09-24 05:31 PM 發表:
A玲" 你有XG 就好喇"可以幫我留CM'!
http://www.xanga.com/wann222 * 得閒睇下喇!
|
網主回覆
哈~有我一定同你留言的!! Posted at 2006-09-29 12:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
啊達。﹏。 於 2006-09-17 12:07 PM 發表:
-0-...我又黎喇...你個日記同我個差唔多啵
都係咁小人留言-0-多d去我到留言喇..
你留既話..我都會多d黎嫁啵
仲有...想問你邊到整個滑鼠個公仔= =
|
網主回覆
果隻唔係公仔.,,,係屎多啤利~~哈 Posted at 2006-09-29 12:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|