"[■您已停留左 秒*係咪睇到唔想走呢>3<"■]*

  

 

 

2006 年 9 月 16 日  星期六 晴天

 

  去花姐家*  

 

今日去了花姐花*有/\/\E,文,魚旦,比卡超.."

去到佢屋其"細左佢間房..因換左張床*真的很細呀!

大家都頂唔順...出左街買野食...

借左碟..買左好野食返黎..

借左"愛上屍新娘".."買鬼回家"AND"小孩不笨2"

"愛上屍新娘"[好笑+小恐怖]港片*

"買鬼回家"[幾恐怖..不過睇一陣佢部電腦又輕機+講日文..

勁冇心機睇..睇左1半左右]日片*

"小孩不笨2"[大野囉..黎個睇到我喊...]新加波片*

睇完3隻都要8點幾~覺得最好睇係"小孩不笨2"

D仔幾靚仔>\/<..係佢大過左拍既..

-*----*-----*-*----*-----*-*----*-----*-*----*-----*-*----*-----*-*----*-----*

SO YA!

 

刊登時間︰2006-09-16 11:41 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    






訪客留言 (返回 aling928 的日誌)


SIU云!!* 於 2006-09-24 05:31 PM 發表:
A玲" 你有XG 就好喇"可以幫我留CM'!
http://www.xanga.com/wann222 * 得閒睇下喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈~有我一定同你留言的!!
Posted at 2006-09-29 12:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



啊達。﹏。 於 2006-09-17 12:07 PM 發表:
-0-...我又黎喇...你個日記同我個差唔多啵
都係咁小人留言-0-多d去我到留言喇..
你留既話..我都會多d黎嫁啵
仲有...想問你邊到整個滑鼠個公仔= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

果隻唔係公仔.,,,係屎多啤利~~哈
Posted at 2006-09-29 12:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





aling928
暱稱: A﹏Ling*
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
新一年*日記便新了
去左蝴碟灣~
義工-''義 人同步展...
生日大過天=3="
去花姐家*
文章分類
全部 (10)
/\/\y_love*歌子 (1)
點點滴滴* (4)
傷心的事_* (1)
開心的事_* (2)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
/\/\y love*
http://a.myidk.com/mouse/017.ani
RSS 訂閱
RSS Feed