伊東之甸真係好好睇ar
下午回中心
今日同4個好可愛的小朋友傾計
不斷游說佢地參加我帶的活動, 哈哈, 多了4個報名
重有派左d小禮物
今日早上又去了做運動
這看來開始成為一種習慣了,真好
另外,今日在大埔踏單車
天氣報告唔準,好曬好熱
不過玩得幾開心,好似好耐無試過甘ge星期日了
今日一早去了游水
陰天+落雨,d水真係凍到震
今天曼聯捧盃了,有驚無險
明天會是怎樣? 全速前進
今早去跑2.4,時間快了
中午手臂被劃到多了一條疤痕,很多同事也能發現
中午又係傾下計甘
放學打了羽毛波
今朝終於的起心肝去了跑2.4
要keep 住,一步步的向理想進發
今日返石天,劉sir中午有得點歌
多謝某同學點給我的歌及食剩的蘋果
逢星期4,都要講好多英文.......