尋晚大失眠,臨天光先訓得著,可怕
結果今日好似拖住個軀榖返工.......
中午時好似sales甘係甘sell我個活動同叫人入會
哈哈, 有不錯的成果ar
放學,和學生在雨天操場傾計
傾到4點9,去上drama,真係笑到我標晒眼淚
1B班加油ar
8點左右,民政署係甘敲門要出去選層代表
不知怎的,d老街坊睇中晒我,係甘推舉我
真係推極都推唔到佢地,就係甘,我成為了13樓層代表
我會好好履行這職責,多多指......(閱讀全文)
今天沒甚麼特別
一早msn了一會,之後整野食
食完, 就回中心當值
今天和Simon傾了好多大計
重幫人畫左幅畫
不過畫主好似唔多滿意
另外,今日在中心認識了一位好乖巧的小朋友, 讀石籬主愛
同佢傾左大半個鐘, 就收工了
昨晚吸收了很多新歌知識,多謝
又的起了心肝睇 The Standard,每日也要強化英文
今天回中心,中午食五十嵐
中午時遇見了一隊警察,好有禮貎
終於首次在警察學院、警察總部以外碰到這麼有禮的警察,請好好保持這‘服務為本、精益求精’之精神ar :)
放工,無野做,去圖書館,一坐便是兩小時
之後返屋企
機會已經擺在眼前了,今次我一定要用心+ 用我雙手去好好把握
今日石天好多學生整左新髪型, 好ok ar
中午時去派糖, d學生隻手好似夾糖機甘一ja ja 夾走晒d糖, 佩服
lunch 同佳仔打波, 等左10分, 打就2分中被out
真係台上1分鐘, 台下10年功
另外,等緊時有學生成粒牛丸隊埋黎
哈哈, 有甘好嗎, 見到佢地將粒牛肉係地上碌,又話粒牛肉用過黎玩足球機,甘都夠膽拎比我食
之後去1B班睇相
放學又同學生傾計
打左陣波, 終於有得贏
今日有狂徒在街上殺害了3歲......(閱讀全文)