| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
回到石天  |
分類: 未分類 |
今天終於回到石天了 Sarah 生日快樂啊 之後和1C班學生傾下計, 開心 番石天真系好, 記得比心機考試啊, 我會兌現我的承諾 石天最近又多返好多野做, 又可以返多d石天了
|
| 2009-06-15 |
分類: 未分類 |
今日返中心當值 周慶茹同周詠珊兩個可愛的小妺妺無量體溫 要幫佢地探熱 之後同佢地玩左陣 生活好像起了變化, 多了好的習慣 是好的開始ar, 堅持 |
| 運動日 |
分類: 未分類 |
今日返中心, 幫好多小朋友量體溫, 畫班ge小朋友好得意ar 之後食左d辣到喊ge野, 再去葵芳打波, 麻麻地 拗親腳板ar...... 今晚去譚仔食, 再飛的去打波, 打到9點, 好玩, 快d再約 返到屋企, 執執書櫃, 終於似返d做野feel 一直以來,也知道有人在身邊與你分享喜與悲會有多好 總好過一個人悲涼的吶喊 但事實是從來沒有人能保證甚......
(閱讀全文) |
| 清潔 |
分類: 未分類 |
今天早上又去了2.4, 時間應該不錯 返工, 無帶八達通, 結果進貢左12蚊比巴士公司 今日的工作, 清潔...... 明天會去梨木樹打波, 有興趣的請join 期待晚上的活動 |
| 加油 |
分類: 未分類 |
各位石天ge朋友仔, 比心機溫書, 努力考好今次個試ar :) |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 23 | »
|