Allartcyc's Blog
2012 年 8 月 1 日  星期三   晴天


2012-08-01 分類: 未分類

今日登入返

先知自己原來有三個月

冇寫過BLOG 

黃版 都已經玩完ru

而家懷舊緊遊戲王

另外 呢排玩
Minecraft  


玩上引 XD

 

 


 



2012 年 4 月 23 日  星期一   晴天


2012-04-23 分類: 未分類

前幾日睇完SLAM DUNK ru

不過 只係1-101集

劇場版遲D先睇

考試都考得七七八八

仲差口試未考

黎近 懷舊小精靈

 第一代開始玩

即係玩 紅 綠 藍 黃 版

之後 玩 金  銀  水晶版







2012 年 4 月 3 日  星期二   晴天


2012-04-03 分類: 未分類

呢排睇緊SLAM DUNK

真係幾好睇 ^_^

當然要有一班好嘅配音員先好睇

雖然有段時間

角色嘅色不同左

但整體真係好好

劇場版而家只係搵到三集咋

希望快D 搵到 嗰集啦>.<





 



2012 年 3 月 27 日  星期二   晴天


2012-03-27 分類: 未分類

聽日就要考試啦

估唔到時間過得咁快


心情眞係好緊張呀

唔知考完試會點呢

自己將來又會變成點呢?



2012 年 3 月 24 日  星期六   晴天


2012-03-24 分類: 未分類

今日無聊 早上喺個網道打

EVA勁D定高達勁 D

咁我當然搵到好多唔同嘅答案

有D話EVA勁 有D話高達勁 

我自己當然覺得EVA勁啦

有人話自由高達一出

就可以搞掂EVA

但佢唔知初号机係神

根本唔會搞得掂佢

有人話EVA 初号机唔識上宇宙

條友梗係冇睇到結完編

初号机係可以去到 宇宙 

不過係比人帶著

但黎緊Q嘅貳號機

真係可以喺太空作戰

所以 EVA係勁過高達

 



2012 年 3 月 22 日  星期四   晴天


2012-03-22 分類: 未分類

前一排重睇左鋼鍊FA

相比舊版 呢套真係好睇好多

好想快D睇EVA Q呀

下星期就考試啦

好!溫書先 > O <



2012 年 3 月 10 日  星期六   晴天


2012-03-10 分類: 未分類

剛剛3月8日係LAST DAY

我真係估唔到咁快就過左本年時間

我知好快就要考試

但我真係好唔捨得

係好想再同佢地上堂



2012 年 1 月 27 日  星期五   晴天


2012-01-27 分類: 未分類

呢個新年假期

重睇舊版鋼鍊

唸番起當年TVB首播嘅時候

自己仲係一個小學生

而家已經變左
就嚟考公開試嘅高中生

舊版鋼鍊嘅歌

真係令我有種懷念嘅感覺~








2011 年 12 月 31 日  星期六   晴天


2011-12-31 分類: 未分類

好耐無寫Blog 啦 

過埋今晚就2012年啦

估唔到咁就過左一年

而且好快就考試

我要比心機呀>.<

喺呢道 預祝各位

新年快樂!身體健康!^ ^



2011 年 12 月 3 日  星期六   晴天


2011-12-03 分類: 未分類

今日係學校嘅家長日

所以病緊 都要照返

之後 去左灣仔睇模型

最後去左買碟

食埋野返屋企



allartcyc
暱稱: AllART
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2012-08-01
2012-04-23
2012-04-03
2012-03-27
2012-03-24
每月文章
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 1
今日人氣: 0
累積人氣: 111