|
|
2008 年 10 月 25 日 星期六  |
| 2008-10-25 |
分類: 未分類 |
Saturday, October 18, 2008
今日朝早去左練lala
一去到朗屏度, chim chim就喊
過左半個鍾chuek wing嚟左先停左
之後玩跳yoga墊, brian黄跳左上去
cheuk wing超輕鬆咁跳到
仲+多左5,6張墊tim
關wing拍左video, 我都有呀haha
超勁+超型呀cheuk wing
之後jacq.教跳舞, 但係坐低個動作教左20mins
break個陣Ryan狂搞gag, 呀飯無lala'咩'我=3=
|
| 發表時間:2008-10-25 10:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 13 日 星期一  |
| 2008-10-13 |
分類: 未分類 |
今年每日都好充實呀~~
Monday, Wednesday & Thursday-練lala
Tuesday & Friday-練波
LALA識左超多人!!
Leader:詹詹,欣be,飯,kitty, jacqeline
Member: 關穎, kaibo, 陳雅如, 李wing yin
等等...不能盡錄
D commitee都好勁架
社長卓wing+黄卓賢籃球勁啦
Ryan+東東=爆粗之達人Xd
kwan wing, Lo kabo, Chim chim, yan be我add左你地xanga啦
我愛Hok House
籃球ginger sir超正, d熱身仲正Xd
相反廖sir就.... |
| 發表時間:2008-10-13 07:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 4 日 星期六  |
| 2008-10-04 |
分類: 未分類 |
你用深邃的眼神向我訴說着千言萬語,
但我又如何向你訴說我的悲喜?
在這繁忙的都市,
只有我和你靜靜的凝望對方 |
| 發表時間:2008-10-04 02:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 2 日 星期四  |
| 2008-10-02 |
分類: 未分類 |
今日去考琴了,超驚
入到去同考官講左句gd morning之後,
狂比反應佢,又點頭又say哂ok- -
Scales亂咁彈, 手震狂甩, 救命~
之後彈嗰3首歌, 手震到要repeat囉= =
彈完嗰3首之後sight reading,
全中bingo~仲有大細聲tim
Aural全軍覆沒, 死哂~
不過sight singing還ok@_@
考modulation嗰陣我竟然同考官講 :
It's a little bit tricky= =
個翻譯都 了
10幾嗰陣我凱旋回歸, back to Heung Chung
又上返王金真光軍嘅chin
唔知講緊d咩, 又貂貚(好似係貂錦)又盛
Eng堂又double了,眼瞓死人
Lunch去東花房wif Betsy&Mavis
見到超多人囉ok= =
L.E x2超正, 去library玩
Maths test又過一堂lu~~
完 |
| 發表時間:2008-10-02 10:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 2 日 星期四  |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|