|
|
2009 年 1 月 24 日 星期六  |
| 2009-01-24 |
分類: 未分類 |
KOBE BRYANT :
If you really want it
Just feat all the things into fire
Pain, failures, critics, glory
Take the ball and take your best shot
If you really want it
|
| 發表時間:2009-01-24 06:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 17 日 星期六  |
| 2009-01-17 |
分類: 未分類 |
又老一年啦
祝我早日搵到如意郎君:)
鳴謝:
呀be,蠢翠,betsy,劉焯衡,徐詩宛
C慧,王文心,蔡明芮,au king,曾樂怡
朱雯,杜怡晴,ryan,謝芯,noel,王皓冬
方浩軒,丘悅,鄭煜淇,廖sir,姜sir,柯煒傑
等等等等等等..... |
| 發表時間:2009-01-17 01:58 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 15 日 星期四  |
2009 年 1 月 14 日 星期三  |
| 2009-01-14 |
分類: 未分類 |
今日朝早差d遲到Xd
呀be你同我記住- -
一考完中史,即閃落去食lunch=)
向台灣麵進發!!!!
一睇餐牌,我就心諗:
尋日ginger sir請我地真係好Xd
食完去左陳美芝屋企反;)
又周圍摷糖食,又玩騎馬機=)
喪左;)
白痴完一大輪~
BTs(betsy新名 ),g2(gigi),Tc(tracy,翠蠢)駕到~
佢地打麻雀, 而我就連門外漢都不如-3-
我就打無雙,上網仲有通水- -
咁就完左1 day,真快樂=]
*16號同best fd玩,18號就同女b玩...
但係點解正日先冇人約- -
*聽日唱k~18號再唱k~
*徐詩宛17號同我一齊生日啦~
劉焯衡22號生日快樂=) |
| 發表時間:2009-01-14 10:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 5 日 星期一  |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 14 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|