|
almenly
|
|
暱稱: ♥♥♥雞*=) 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 12 月 24 日 星期日 |
 |  |
| 24-12-2006 |
|
今日系平安夜喎!
不過都系冇節目,,
因為我行唔開牙,,
牙公入jor醫院牙,,,
唔知佢咩事呢?!
d Friends又唔知去哂邊,,,,
所以都留左系屋企囉,,,
個個都走哂去醫院,,,
得番我自己1個系屋企,,,,
悶爆,,,陣間又去食反,,
李唔煩我煩牙,,,]
日日都去食反,,,= 0=
突然好似我想番學咁,,,
起碼有得玩到癩牙Ma!!!
就黎考試,,,慘!*
功課都未做哂就話考試,,
李冇事牙可!??
點都好啦...........:::
+MErry ChristmAs_**|''
     |
| 刊登時間︰2006-12-24 05:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cching 於 2006-12-27 04:10 PM 發表:
dd想反學...............悶!!! XD=]]]
|
網主回覆
我認同,,^3^ Posted at 2006-12-27 06:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
來栖川姬子 於 2006-12-26 02:02 AM 發表:
|
網主回覆
好唔好玩牙,,,??
悶爆!!!>33333< Posted at 2006-12-27 06:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你個grandpa無野呀嗎....?
哈哈...我琴日無寫日記呀...個時好唔happy呀...
我都一樣無出去呀....kakaka...
你都係呀...Marry Christmas呀...>3<車仔....
|
網主回覆
我呢幾日都冇打日記牙,,*
李咩事唔開心牙???
我諗我牙公冇野掛??!! Posted at 2006-12-27 06:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|