2008 年 6 月 19 日 星期四  |
`__- ε''派卷}@@暈  |
|
哎呀!*
聽日派喇派喇-v-''
害怕\口/
比起上次屎左`t^t
雖然問左miss孫,miss lau,miss 曾=)
但系驚中文,0.0 I.h'`
英文其實已經注定吾合格嫁喇:0
所以都冇咩所謂,,但系但系-.-
miss ng 罵死...
healthy都吾知咩黎*
慘慘,,最後一次考試都要比miss.
後悔.
passIve v0ice做錯哂,以為系改字XD
慢慢等待恐怖既來臨
|
| 發表時間:2008-06-19 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 11 日 星期三  |
*發\口/癲;)  |
|
今日第2日考試*
簡直好似發左癲咁-v-`
考英文作文-口-作錯哂*oh !!!
多失敗=]`不過預左....遲d又比miss罵lu *0v0*
考math._.心情好緊張,,不過最後都吾系幾掂;)
放左學即刻痴左線\口/點解math吾識
t^t自閉 |
| 發表時間:2008-06-11 12:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|