可否讓我回到原點*

2008 年 6 月 19 日  星期四   晴天


`__- ε''派卷}@@暈 鬱悶  

哎呀!*
聽日派喇派喇-v-''
害怕\口/
比起上次屎左`t^t
雖然問左miss孫,miss lau,miss 曾=)
但系驚中文,0.0 I.h'`
英文其實已經注定吾合格嫁喇:0
所以都冇咩所謂,,但系但系-.-
miss ng 罵死...
healthy都吾知咩黎*
慘慘,,最後一次考試都要比miss.
後悔.
passIve v0ice做錯哂,以為系改字XD
慢慢等待恐怖既來臨

發表時間:2008-06-19 10:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 11 日  星期三   陰天


*發\口/癲;) 無奈  

今日第2日考試*
簡直好似發左癲咁-v-`
考英文作文-口-作錯哂*oh !!!
多失敗=]`不過預左....遲d又比miss罵lu *0v0*
考math._.心情好緊張,,不過最後都吾系幾掂;)
放左學即刻痴左線\口/點解math吾識
t^t自閉

發表時間:2008-06-11 12:49 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


alting1227
暱稱: ♥alting
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
๑伿是發泄=)
開針開針*
忐忑不安;(
`__- ε'' 派卷}@@...
*發\口/癲;)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 461
ั๑格言嗎?=)
ั♥一天開心又是這樣過...不開心又是這樣過ܤ
為什麼畢開開針針的過呢?*