| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|


 |
| 鳩...............屎 |
|
已數天沒有打日記了....今天上來打個手震
寫了這篇名為'鳩屎'的東西
打了鳩屎...已經很悶...不想再打
|
|
刊登時間︰2006-01-02 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

|


 |
| ............... |
|
今日....什麼聖誕聯歡,,,好kid囉
一早係個操場度企.....搞什麼派禮物-_-""
企左差唔多成個鐘......唉.......冇料到ge~~冇我份
之後上禮堂鳩坐,,,坐左個幾鐘度
不過有時d人講野幾好笑....都起碼有得笑下
之後一個小息仔...幾個字度
上返課室...玩d野好無聊~~悶到死
之後我地班散場走得~~咁我就未走住
一路睇d呀sir踢波,,,間唔中就去人地班拎野食~~xdd""
過左唔係好耐~~~d人都走得7788....咁我就走左lu
返到home...煲左陣碟~~落街打波
唉,,,,聖誕冇野玩真係好悶
聽日又係平安夜....冇地方去-.-'''
我諗聽日又要悶啦............唔唔like丫 |
|
刊登時間︰2005-12-24 12:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 27 | »
|