| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|


 |
| on9呀sir |
|
今朝...返到去差少少遲到
跟住∼∼諗住有訓導係到看門口
搞到我門口拿拿林整返好條tie同埋件3
點知...一入到去,,,人影都唔多隻
真係吹撚脹哂∼∼∼
上課室個時...除左條tie打過
入到去條傻西窒我∼∼問我條tie做咩咁
我就串返佢,,,我整咪咁lo
佢冇野講...叫我快d整返好佢
之後睇eng書....好無聊丫
小息...去食左個燸米雞仔>@<”
lunch∼∼冇野做 係3樓同啫雞蓮傾左陣計
之後一陣落去食lunch
上返去306拎書...行後樓上
見到miss wan拎住好多簿
跟住有d差d趺落地下∼∼之後我去幫佢拎住個疊簿
行返轉頭∼∼∼去2b班房
出返黎∼∼見到區世傑,,,佢本身叫我整返好件3
之後又冇啦啦叫我落去教員室企係到等佢
話我之前抄功課未罰...家陣罰返
真係好撚on9囉佢∼∼n年前ge佢冇啦啦記黎講
之後又要抄400百字俾佢加200悔改書
真係麻煩∼∼之後仲要問e樣個樣先俾返我去上堂
唉...真係想一巴ban埋去佢到
走返上去is室...2堂之後就mus
放學個時...做埋個hist作業改正俾個傻西
跟住出去睇d高f打波
睇睇下...咁溢溢叫我出去打波囉
出到紅地,,,見到吳學明..我本身想過去串鳩佢
點知佢一見到我就走佬∼∼驚到乜柒咁
真係冇引...算啦∼∼今日係咁多啦///
|
|
刊登時間︰2005-12-14 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

|


 |
| 上差館...” |
|
今朝唔知做咩∼∼好鬼早起左身...10點幾=v=”
跟住打俾菇仔,,,冇人聽
之後佢又打返俾我...我問佢
琴晚呀ling有冇同你講要上差館
佢話有,,,話家陣去緊∼我話你做咩咁快去
佢話琴晚有個差佬上門黎搵佢
不過佢唔方便先今日去...喔∼叫佢去完打返俾我
差唔多2點∼∼佢話放左,,,話上黎我家先講
2點幾∼∼上到黎講返d野
我問佢我駛唔駛去
佢話唔知..可能要∼∼不過等佢黎搵你
之後坐左陣∼∼去左曉麗打波
打左都唔係好耐,,,有差佬打俾菇仔
話佢落假口供...叫佢再去差館
之後佢去左∼∼我繼續打波
冇啦啦佢打黎,,,話個差佬都要我去
之後返家∼∼叫呀媽同我一齊去....麻鬼煩
5點幾去到∼∼落口供...講返藍田單野
個差佬問我d野同問之前ge人差唔多一樣咁濟....
問我識唔識打人個班∼∼∼
我話唔識///佢屌鳩我
話‘o靚仔...唔好玩野呀∼識就識 唔識就唔識
你唔好以為你呀媽係到我唔夠彊屌柒你丫’
我就串返佢~呀sir.講你又唔信.唔信你又要問.事實係唔識bo
之後就冇再講其他野啦-3-”XDD〕〕〕
7點幾...走得∼∼∼佢老味
哂我時間∼∼佢基本上係扮返之前d野,,,都冇咩點問我
吹脹囉...返到家∼∼呀媽講返上差館d野俾呀爸聽
好開心,,老豆冇鬧我∼xdd””
佢又係例牌個句:e個年紀係咁嫁啦...做野醒d咪冇事囉
哈哈,,呀媽吹脹∼∼冇得再嘈...ccc
食完飯∼∼入房寫埋篇野俾老鄭///沖個涼
打埋日記仔∼∼今日就係咁多lu>3<” |
|
刊登時間︰2005-12-13 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 27 | »
|