今日又系12點先起身-33-
如果唔系您;我可能好晏先起到身-o-
起左身食埋野就成家上左林村*v*"
同我牙媽果邊d人開聖誕PARTY=]]]
都幾開心啵xpp
又可以食野;又可以挽^^
我終於挽到左新果隻wil sport啦`哈哈XD
不過都唔系太好挽*w*''
跟住10點幾就返屋企LU''''
好赲呀;;講住咁多先;]][[[[[[[[又比您識穿xd]]]]]]]
聽日好似會凍B0R咁多位;;小心身體啦=]
老婆聽日就要走啦=[[
唔多唔少都唔舒得X[
不過唔緊要啦=]
最緊要您挽得開開心心呀><XPP
韓國天氣超凍呀>3<'記住著多好多件3
|