. . .
alvin9595
暱稱: `牙 倫 ×
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-16
2010-07-03
2010-07-03
2010-06-25
2010-06-02
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 286
今日人氣: 7
累積人氣: 5515
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 29 日  星期二   晴天


2009-12-29 分類: 未分類

今日去BBQ=)

1點幾就出左去同kinson食野

跟住再系明星度等人...

等左幾個字終於`粉P,楊枝,MING,祥仔黎左

我地就搭巴士去大尾督燒烤王^^

本來都好開心架._.

但系諗下諗下唔多對路啵-33-

同行得7件-口-;

好多人都放飛機><;

所以我地決定叫`牙聰同埋偉堂=]]

燒左幾個鐘;;粉P,楊枝就走左啦@0@;

掉低我地6個- -

我地燒左幾個鐘就好悶

所以就挽don9野= =

我地燒紅曬d叉^__^'

ANDTHEN當佢紅悶

我地就辣落人地d膠chair度xddd

跟住dchair溶左-口-

我地就整斷d腳..呵呵

整完就走佬啦`正*v*

燒完都系7點姐= =

我地就行上堤壩....

好赲呀@0@

可能因為落雨既關係啦@@

今日都冇人-口-

所以成條堤壩都系得我地6丁友= =

上到去真系好黑呀...我上過去好多次;;所以都冇咩野

但系KINGSON就少少驚

我就拖住左佢黎行XD[[我地冇野架xp]]

行到一半我地都頂唔順=)

所以走佬''哈哈

真系超黑呀><何況今日天氣唔多好= =

堅系得我地6條友

連我地上去果時見到果個牙叔都唔見埋v_v

我地走之前影左褔相xd;;

不過得我地4個人影咋- -(我;牙聰;祥仔;偉堂)

唔知仲有冇第5個人呢!?XPPP

好快就走左啦..

我地就搭番BUS出番大埔

我地去左食糖水;;;跟住就去左冒險挽...//

挽完都就10點啦@@

冇地方去= =

佢地就走左啦..

咁我都番屋企ZZZZZZZZZZZ''

好赲呀早抖啦

老婆仔去左韓國*_*;;

冇您同我傾計就真系唔系咁習慣呀>0<

不過唔緊要啦..您挽得開心d我就會好開心架啦

第二日唔見您啦@0@

過多幾日您就番啦xddd快d快d

呢幾日我都會好乖乖架啦^_____^"

iloveyou<3`