
今日去BBQ=)
1點幾就出左去同kinson食野
跟住再系明星度等人...
等左幾個字終於`粉P,楊枝,MING,祥仔黎左
我地就搭巴士去大尾督燒烤王^^
本來都好開心架._.
但系諗下諗下唔多對路啵-33-
同行得7件-口-;
好多人都放飛機><;
所以我地決定叫`牙聰同埋偉堂=]]
燒左幾個鐘;;粉P,楊枝就走左啦@0@;
掉低我地6個- -
我地燒左幾個鐘就好悶
所以就挽don9野= =
我地燒紅曬d叉^__^'
ANDTHEN當佢紅悶
我地就辣落人地d膠chair度xddd
跟住dchair溶左-口-
我地就整斷d腳..呵呵
整完就走佬啦`正*v*
燒完都系7點姐= =
我地就行上堤壩....
好赲呀@0@
可能因為落雨既關係啦@@
今日都冇人-口-
所以成條堤壩都系得我地6丁友= =
上到去真系好黑呀...我上過去好多次;;所以都冇咩野
但系KINGSON就少少驚
我就拖住左佢黎行XD[[我地冇野架xp]]
行到一半我地都頂唔順=)
所以走佬''哈哈
真系超黑呀><何況今日天氣唔多好= =
堅系得我地6條友
連我地上去果時見到果個牙叔都唔見埋v_v
我地走之前影左褔相xd;;
不過得我地4個人影咋- -(我;牙聰;祥仔;偉堂)
唔知仲有冇第5個人呢!?XPPP
好快就走左啦..
我地就搭番BUS出番大埔
我地去左食糖水;;;跟住就去左冒險挽...//
挽完都就10點啦@@
冇地方去= =
佢地就走左啦..
咁我都番屋企ZZZZZZZZZZZ''
好赲呀 早抖啦
老婆仔去左韓國*_*;;
冇您同我傾計就真系唔系咁習慣呀>0<
不過唔緊要啦..您挽得開心d我就會好開心架啦
第二日唔見您啦@0@
過多幾日您就番啦xddd快d快d
呢幾日我都會好乖乖架啦^_____^"
iloveyou<3`
|