今日冇咩特別-)
講番琴日先啦@@"
琴日一點幾就同KingSon;聰;偉棠去左大元度食野
食完野都系2點幾咋= =
就叫埋MING黎大中等
跟住就搭車去奧海城=.=
去度都系4點度
跟住就周圍行下;;仲去埋冒險挽TIM=))
系果度都HEA左好耐= =
比我地發現左張冒險會員卡*0*
我就用左黎挽左一局0rz...真系s0rry呀= =
我地挽完就即刻比番d人啦...SORRY呀
跟住我地去左一間日本餐廳食野**
食完我地又去左行....-333-
唔覺唔覺都夜晚LU
去埋元氣度食...都9點幾
果時都好多人呀=]
唔跳點解仲好肚餓= =
所以我地去左地下美食廣場食野>0<
時間差唔多我地就去搵定個令位準備倒數@0@
好興奮呀>33<
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
咁就完左- -
我地就行去搭車番大埔食糖水
1幾就去到啦
等埋位都差唔多
有kingson;聰;偉棠;MING;ming lover;我XPP
食完冇地方去就番屋企啦-,-
都系2點半咋= =
我一番到屋企個個都訓左啵XD
但系我表哥打比我叫我落樓下同佢地飯野0v0
咁我就落左去啦@@
佢有幾個fd一齊-.-唔識既
所以我飯左陣就番屋企啦-.-
都系3點幾4點0rz
不過真系好眼訓...頂唔住啦= =
番到去就沖涼訓覺zzzzzzzzzzzzzz''''
一訓天光=口=
12點-3-
老婆聽日就番HK啦XP
好開心呀><
祝咁多位新年快樂啵`
|