今日11點先起身-))
琴晚4點先訓=]]||
起左身就挽左陣電腦 ..跟住落街搵祥囝,何達,宏
去食埋野再去大中睇何中果個咩`funfunfun樂繽紛?????@@
可能訓得唔夠掛0.0 ||企左一陣好赲v_v
行左幾粒鐘 ';]]
真系頂唔順啦我同宏 ''*o*
成班出左去商場挽^^
某某anD某某打邊爐"""
我地幾個就系度挽啦 ..宏好爆力囉a0a`
點知''呢個時候 ..我老豆冇啦啦彈左系我後面`叫我 .....= =
我o左咁望住佢'同佢sd個HI 佢就走左@@
嘩`大埔真系小架姐-] ..佢見到某某x2"打邊爐
都冇野啵=]''
跟住頂唔順 ....就同宏走LU`
送佢去搭車'我自己行番屋企訓教-33-||
{{弓囍`祥哥*v*}}
|