今朝一起身就唔舒服;個肚勁痛~_~
跟住我同老母講 ..咁佢就幫我請左半就啦"
叫我食完藥就好快D番學___
痛左成個朝早,咁跟住好D啦-_-
但系我太赲囉'..沖完涼訓著左-33-`
起身已經點幾2點啦 ..唔通仲番咩-0-
咁我冇理到我老母啦 ..再訓過@@
跟住我老母6點幾打黎嘈醒我=.=||
問我有冇番學 ..~
咁我就話冇啦..佢就嘈左我成粒鐘囉 ~
我一路訓佢一路嘈 ..屌`最尾cut埋佢線-___-;
佢番到黎又話咩成個月有成個星期請假囉=__=`
真系比佢吹脹a0a`