依家上堂好似開心左'又想聽書咁啵
唔知系唔系我今次考得差呢~!?
上堂傾下計 聽下書咁先最有樂趣.ha-.-
中文又要抄抄抄..真系on撚尻丫翠微~_~
鑊鑊上佢堂都要比佢小既-.-講一句野佢即刻話尻我
最撚仆街系佢話邊個做短講就唔知咩撚野..$50 w0w""
真系痴q左線"我都唔系d為錢既人.我采佢都傻啦"
又要屈丫沈參加啵''又話唔撚迫人參加!?~.~
邊句真邊句假丫你!?~咩都系你講晒啦wow//
放學又要比熊sir留.不如算 今次我都冇嘈番佢啦.廢事晒氣啦'
抄抄抄 做做做 如事者 1粒鐘'''閃人-.-
[[我決定以後唔會再咁串對熊SIR]]
|