今日';;上咩堂都冇咩心情TIM
lunch;諗住番屋企食野同拎野啦'點知去到屋企門口先發覺冇帶KEY''[fuck!]
又要行番去富善同佢地食野'
放學去左六樓;我咩都冇做過呀!?
我坐左系度冇野做,咪拎住佢地包野黎挽囉= . =
點知有7隻龜上左黎囉= =''我仲拎撚住 梗系放低架啦
佢過左黎又逗我地 搵尻晒我書包d野出黎
佢拎晒d書出黎 又拎左本中屎黎睇.我覺得冇野啦 點知果2條友問我囉=.=
小佢呀!? 我可以點答佢呀!? 我o左咀囉'! 佢又系度嘈-.-
又兇尻我地''
再坐左陣就走左LU``
♥
|